Ongeval Remi-Pyro

Jean Cross

Registered User
Damn, beetje jammer dit!

Hoop echt van harte dat hij spoedig hersteld zonder nare bijverschijnselen.
Ik heb soortgelijks al een keer meegemaakt in mijn vriendenkring (met auto macht over het stuur kwijt, tegen boom, 2 vrienden op slag dood, 1 zwaar gewond) dus weet wat voor impact het heeft op Remi, vrienden en familie.

Ik wens ze dan ook allemaal sterkte toe en steun hem bij zijn revalidatie!

Het beste gewenst.

Groeten, Jeffrey

Stefanfreak

Registered User
Ik heb even een verslag van vandaag gedaan. Mensen die om een adres hebben gevraagd stuur ik vanavond een pm. Willen er meer mensen het adres van het ziekenhuis dan mag je me even een pm sturen!

GMP82

Zilveren Member
Wat een verschrikkelijk nieuws... Ik ken em niet persoonlijk, maar wil em toch heel veel sterkte, geduld, kracht en moed wensen voor zn herstel/revalidatieperiode.

Ik hoop dat ie er weer helemaal bovenop komt.

elmo

FPM Moderator
Heel veel stekte voor de komende tijd.
Hopelijk hou je er niets aan over en kun je weer snel het ziekenhuis verlaten.

scania

Registered User
Nu dit er ook nog bij ,het is de laatste tijd alleen maar narigheid wat ik meemaak.
Remi ik hoop voor je op snel herstel,en beterschap gewenst.

Gr Rob

Laatst bewerkt:

jaspertjuh

Registered User
Remy, hoewel ik je niet persoonlijk ken wil ik je hierbij wel heel veel sterkte en beterschap toewensen!

Ik hoop dat je snel weer geneest en je snel het ziekenhuis gezond en vrolijk kunt verlaten!

Groetjes, een medekruitsnuivert,

Jasper

Stefanfreak

Registered User
De ouders van Remi zijn op de hoogte dat zijn ongeval hier bekend is. Hun dankbaarheid en mijne is groot naar jullie medeleven!

Grizmo Raizor

Registered User
Ook wil ik bij deze mij tot Remi wenden en zeggen dat ik hem van harte beterschap en veel sterkte wens voor nu en in de toekomst. Hopelijk zal hij snel weer de oude zijn zodat wij met z'n alle hem weer hartelijk kunnen begroeten op dit of ander forum.

AWG

Registered User
gast, heel veel geluk en beterschap toegewenst.:smile:

en dat je er maar weer snel bovenop mag raken.:smile:

hopen maar dat hij er niks aan over heeft gehouden.
dus als dat meevalt dan scheelt dat aanzienlijk.

en de scheurtjes in schedel en gezicht zijn met een aantal weken wel over, die botstructuur groeit over het algemeen sneller dan in de rest van het lichaam.(heb dat van een kaakchirurg die mijn gezicht ook heeft geopereerd)
hij zal wel van die corrigerende metalen plaatjes krijgen die daar altijd in blijven.
misschien iets te technisch, aangezien het allemaal erg is enzo.:sad2:

maar wat ik er maar mee wil zeggen(lees: hopen) is dat hij er snel weer bovenop komt.:worried:

Poziloc

FPM Hangouderen
22 oktober 2008

23 oktober 2008
Remi is weer wat spraakzamer dan gisteren. Maar hij is enorm duf door de pijnstillers. Wat ook bekend is, is dat hij direct na het ongeval is gevonden door een fietser die Remi eerder heeft ingehaald. Remi lag onder de brommer en de brommer is weg gehaald door de fietser. Vervolgens kom Remi zelfstandig opstaan en ook nog eens zijn helm afdoen. Het is een wonder dat hij dat heeft kunnen doen, vooral nu je zijn verwondingen weet.

Zijn zwellingen zijn heel iets afgenomen en verder zijn er geen complicaties. Ook heeft hij nog perfect zicht, gehoor en reuk vermogen.

Zodra er nieuws is zal ik het posten!!

Groeten,

Stefan

Dit komt puur door de adrenaline...dat doet gekke dingen met je en dat weet ik uit eigen ervaring.

Vind het ook leuk dat je ons op de hoogte houd!!!

Ghasper

Registered User
Beterschap en hopen dat je er snel weer bovenop komt!

Sterkte gewenst aan alle familie en vrienden die hem persoonlijk kennen.

Jasper

dieter

Registered User
Ik wens Remi een spoedig herstel en sterkte aan zijn familie.

De jongste van mij heeft het zelde ongeval meegemaakt qua verwondingen en was heel snel hersteld.....

Laatst bewerkt:
Bovenaan