Onbekende importeur.

P

poziloc

Guest
die kleur lont wordt niet alleen door jorge gebruikt, er zijn wel meerdere merken die deze kelur voeren

jok3rt

Registered User
Ja dat geloof ik best.. Hieronder nog een tweetal foto's ter verduidelijking:

P9110641.JPG

en Je ziet op de foto hieronder 4'' duidelijk het betreffende etiket zitten.

P9110648.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:

Mree

Registered User
De mortieren waar ik het in de begin post over had hebben een opdruk met kaliber: 115 mm en aan de andere kant staat iets in het chinees en dan 5'' maar ik vind 6 mm over de marge van een normale 5'' shell wel erg veel en nou vroeg ik me af of het nog wel mogelijk is deze uit een buis te schieten van 125mm? Aangezien ik verhalen heb gehoord van meerdere mensen die over de marge zaten en ook gewoon uit een 125mm buis waarbij het wel goed ging ben ik hier wel benieuwd naar..

THE SHARE-MAN

Registered User
ja is allemaal hardix

ik heb ook een aantal kartonnen van dit merk en ook wat cakes. ik ben benieuwd

het is een redelijk duur merk wat betreft de cakes dan.

De shells hebbe goede uitwerkinge.

Alleen vind ik het raar dat op de doos bij 6 inch shells 135mm staat en op de shells zelf 150.

Meestal; lijkt mij dit een drukfout maar niet bij een aanatal kartons.

verder had ik ook nooit vanhet merk gehoord en heb sinds een paar maanden dit merk ook.. ben benieuwd met oud en nieuw wat die cakes doen.

Mree

Registered User
Mm bij mij staan er dus 2 verschillende maten op de shell zelf. Namelijk kaliber 115mm en 5''. Ik weet dat de broekhof 5 '' shells ook iets kleiner zijn namelijk 119mm maar 115 ben ik nog nooit tegengekomen. Ik hoor graag een oplossing.

B.V.D

remio

Registered User
ik kreeg de vraag van iemand die niet op het forum zit of ik deze shell herkende...... er staat geen naam op de shell en ook geen naam of iets op het karton...

erg vreemd dus. mss kent iemand deze shell aan het uiterlijk??
Foto=3DDLI4TO

gr remio

climaxx

Registered User
ik kreeg de vraag van iemand die niet op het forum zit of ik deze shell herkende...... er staat geen naam op de shell en ook geen naam of iets op het karton...

erg vreemd dus. mss kent iemand deze shell aan het uiterlijk??
Foto=3DDLI4TO

gr remio

Ja ik ken ze maar wil ook graag wel weten welke importeur of merk ze zijn. Staat er inderdaad niet op.

Laatst bewerkt door een moderator:

san quinton

Registered User
Weet je wat ik dan heel vreemd vindt als het Hardix is, dat ze een import/export hebben. Want in NL hebben ze alleen opslag voor consumenten vuurwerk en in het buitenland naar mijn weten niks?

HVK heeft net als andere importeurs opslagruimte in Duitsland.

en het klopt dat ze in Nederland (Kampen) alleen maar consumentenvuurwerk hebben opgeslagen.

Bovenaan