O&N 15-16 Stookmeeting, unboxings, veel vuurwerk en meer!!!

Steef-Kaboom

Registered User
Hallo Freaks!!

Het was weer een fantastische jaarwisseling!! Na 3 dagen geknald te hebben in de verkoop was het 31 december 19 uur dan eindelijk zover, we mochten stoken. We hebben samen met een aantal freaks heerlijk gestookt met dank voor de locatie aan niemand anders dan onze enige echte weerman DAVIDH! Vele freaks waren aanwezig, onder andere DarkSoul, MOH1975, Shell-Martijn,en nog vele andere bekenden. Alle films van de jaarwisseling zullen in dit topic geplaatst gaan worden door het jaar heen.

Allereerst een leuke unboxing met vuurwerk van Vuurwerkmania welke ons een testpakket hadden aangeboden.

Shell-Martijn

Registered User
Het was me het uurtje knallen daar wel :)
Soms zo druk dat de auto's in een rijtje stonden te wachten...
Veel mooie en ook een paar bijzondere producten gezien!
Sowieso was het erg gezellig en leuk om met zoveel mensen daar te genieten. Ik zeg komend o&n alvast inplannen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb begrepen dat hier oa de stooksessie beelden mogen komen. Laat ik dan maar starten met mijn trailer waar al wat beelden van de stooksessie in verwerkt zijn :)

Moontan

Moderator
Medewerker
Dat moet een groot feest geweest zijn daar met meerdere freaks bij elkaar. Leuk hoor.
Zal me een hoop vuurwerk gegeven hebben bij jullie. Ben benieuwd naar de films die er gaan komen.!!

Steef-Kaboom

Registered User
Hierbij de film van de eerste cake uit het Vuurwerkmania testpakket! De ICEBLOCK.

Het idee is leuk, de boeketten en de prijs zijn prima alleen de falling leaves hadden wat groter uitgevoerd mogen worden!

Steef-Kaboom

Registered User
Scar van Vuurwerkmania, versie 2015. Deze versie op de avond 3x gezien, de fishmine is vervangen voor een blauwe mine. Wat een bizar hard lanceergeluid heeft deze cake, op film niet echt te merken maar live leek het wel of de hele pot gelanceerd werd.. echt een topbak!

Steef-Kaboom

Registered User
Straatfilmpje van dit toffe product!!! Echt heerlijke fluiters waar ook nog een leuk maar klein boeketje uit komt, ze gaan echt super hoog.

Bovenaan