Nieuwjaarsshow Nieuw-Bergen 07-01-2008

Dahustla

Registered User
Volgens mij altijd een van de eerste shows in het nieuwe jaar. Het is altijd wel een show met consumentenvuurwerk, maar leuk om naar te kijken.

Dit jaar met een verrassend einde

dieter

Registered User
Het verrassende einde waren 10 concusions op stepper 0.3 seconden....

Op 20 meter van het eerste publiek......

nitraat4life

Registered User
Het verrassende einde waren 10 concusions op stepper 0.3 seconden....

Op 20 meter van het eerste publiek......

Wou je een PM sturen, maar dat heb je uitgezet dus daarom zet ik het maar hier. Maar heeft iemand enig idee wat een Concusion precies is? Een candle? Een blok? Single Shot? Alvast bedankt!

Tony

Administrator
Medewerker
Wou je een PM sturen, maar dat heb je uitgezet dus daarom zet ik het maar hier. Maar heeft iemand enig idee wat een Concusion precies is? Een candle? Een blok? Single Shot? Alvast bedankt!

Een knaller die vaak in theaters word gebruikt bij bijvoorbeeld concerten.
Maar het ziet er volgens mij niet uit als een knaller. Misschien heeft Dieter er een foto van.

Kobajo

FPM Filmer
Ik kan me herinneren dat Vicente ook behoorlijke knallers had die daar niet op leken.

De voorste rij zijn fontijnen en de rijen daar achter waren de knallers.

Mascleta_Nocturna_Vincente_Pobla_.jpg

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Mn complimenten nog voor de gene die dit geschoten hebben!
Zeer leuk gedaan!

Mooie cakes en inderdaad de ploffers aan het einde! :love:

Hulde voor deze consumentenshow!

dieter

Registered User

Zo eindelijk even tijd gehad de foto's er op te zetten. De bovenste is 2 componenten en de onderste een kant en klare van LeMaitre. De onderste is toegepast tijdens de show. Deze gaan in de naadloos stalen kokers die op de bovenste foto staan. Gebruik je twee componenten doe je a bij b en dan ff 5 minuten schudden en in de concusionhouder. Je zult begrijpen dat de 2 de manier niet de fijnste is maar tot voor een jaar geleden bestonden er geen goede kant en klare.

Bovenaan