• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Mount Carmel fireworks factory Zurrieq. Magic in the sky.

Na een hele hoop ge-vagina met Youtube, Vimeo, copyrights enz enz, heb ik hem eindelijk online staan.
De pyromusical Magic in the sky 2015. Tony, bedankt voor het editten van de foto's met de muziek, het is heerlijk geworden.

Zo dat is echt een vette show, keep em coming zou ik zeggen! :want:
En al helemaal die laatste shells! Is die allerlaatste nou de 33"er?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow, beestachtig mooie producten weer. Pyromusical schieten lijkt nog steeds een beetje bijzaak, maar dat krijgen ze nog wel eens onder de knie.
Het gaat ze toch meer om de individuele producten en daar hebben ze groot gelijk in.
Die shell of shells in 33" is erg goed gelukt.
Je ziet ook nog wel eens wat mis gaan met dit effect en grotere kalibers...

Dennis dank voor al je mooie bijdragen. De filmpjes zijn om te smullen.!!
Jij moet daar een fantastische tijd hebben gehad. Helemaal dankzij die Maltese gastvrijheid en ook de mogelijkheid om zelf shells te mogen schieten. Wat een geweldige ervaring moet dat zijn.
Mijn favoriete filmpje uit jouw collectie: de colourfull shells. waanzinnige mooie bommen!!

Back
Bovenaan