mortierbuis van alpeco (HDPE)

Thunder79

Registered User
Thanks tommy-gun, heb overigens zo'n gele buis van Alpeco ( glasvezel..?)

@ lowlevel, het is geen probleem om een mortier te kopen zonder KVK papieren bij alpeco.

Laatst bewerkt:

rembo

Registered User
er hangen gewoon witte prijskaartjes aan dus ze zouden ook voor de belgen te koop moeten zijn..

Altijd mooi toch zo'n lange smalle plantenbak:amuse:

black scorpion

Registered User
hallo, ik heb 3'' mortieren van alpeco die gele,en als ik in een van die mortier blaas dan lekt hij onder bij de stop een beetje lucht.
nou is mijn vraag kan dit kwaad??

mvg black scorpion

Vjeetn

Registered User
Hebben ze ook kleinere diameters of verkopen ze enkel 3" mortieren?
En kunnen ze dat verzenden of moet je er om gaan want ik heb (nog) geen auto en voor mij is Alpeco wel een betje ver :s :(

Grtjes

KoenL

Registered User
6 inch €40
5 inch €25
4 inch €16
3 inch €10
2 inch €5,75

Dit zijn de prijzen. Mvg Robin

Hebben ze ook kleinere diameters of verkopen ze enkel 3" mortieren?
En kunnen ze dat verzenden of moet je er om gaan want ik heb (nog) geen auto en voor mij is Alpeco wel een betje ver :s :(

Grtjes

Antwoord op je eerste vraag. Verzenden zou ik niet vanuit gaan, maar kan ik je niet met zekerheid zeggen.

stien

Registered User
ik ben op zoek na een 6 inch buis maar ik weet niet de exacte lengte die ik nodig heb voor het perfecte afschieten van de shell.....kan iemand mij helpen

Laatst bewerkt door een moderator:

ramon&marijke

Registered User
Stien,

als je zo`n mortier nodig hebt zul je ook de inhoud hebben of kunnen krijgen. Ik zou gewoon bij je dealer hierom vragen en niet zelf gaan knutselen! Alpeco kan je ook eens bellen voor meer info!

DiZoR

Registered User
Duur, die buizen zijn kei goedkoop man. 10 buizen voor 75 euro met rekje, das juist kei goedkoop. Normaal kosten ze 15 euro per stuk 4".

DiZoR,

mortier18

Registered User
Die 12inch buis is echt geen 12inch.
Ik denk dat die gozer een beetje in de war is,
ik denk dat het maximaal een 8inch buis is.

Groet,

Mortier.

Bovenaan