mortier bommen

bolboot

Registered User
vraag:

kan je bij alpeco mortieren kopen van 75 mm van bv bonbridge of miss wel grotere mortieren,zoja krijg je die dan mee met je kvk of moet je daarvoor een speciaal bewijs voor aanvragen???

zo ja even een prijs indecatie of een geschat bedrag van wat jullie mooie mortier bommen vinden,

ps

hebben ze ook titaan 3'' of 4''

alvast bedankt
bolboot

Tony

Administrator
Medewerker
bolboot zei:
vraag:

kan je bij alpeco mortieren kopen van 75 mm van bv bonbridge of miss wel grotere mortieren,zoja krijg je die dan mee met je kvk of moet je daarvoor een speciaal bewijs voor aanvragen???

zo ja even een prijs indecatie of een geschat bedrag van wat jullie mooie mortier bommen vinden,

ps

hebben ze ook titaan 3'' of 4''

alvast bedankt
bolboot

Zoals ik al eerder gezegd heb tegen je >>> Gebruik de search functie op dit forum. Dan had je kunnen lezen dat Alpeco geen mortieren verkoopt groter dan 1,5 inch ...Dit zijn de godsongs en Thunderkings...

bolboot

Registered User
owke das duidelijk die search gaat nog wel

maar wil ook andere prijzen weten zoals knal vuurwerk zoals de pirats.
maar die vind ik niet met de search en als ik er een trheat van wil maken welke producten ik de prijs wil weten word de thread er weer afgegooid,is daar een rede voor???

Tony

Administrator
Medewerker
bolboot zei:
owke das duidelijk die search gaat nog wel

maar wil ook andere prijzen weten zoals knal vuurwerk zoals de pirats.
maar die vind ik niet met de search en als ik er een trheat van wil maken welke producten ik de prijs wil weten word de thread er weer afgegooid,is daar een rede voor???

Ja daar is een reden voor.
De prijzen zijn bijna 100% zeker in het forum vermeld. En anders zou ik eens kijken bij de Alpeco produkt foto's. Bij een aantal staat er een commentaar onder met prijzen en artikelnummers.

De andere reden waarom het eraf gegooid word is dat jij een lijst maakt met verschillende artikelen en daar een prijs van wilt weten. Het zou beter zijn om in een thread die over de strijker gaat daar de vraag te stellen wat ze kosten. Anders wordt het 1 grote bende.

djara

Registered User

Pyromaster2

Registered User
Dit zijn de Spaanse 50mm mines.
Is een topic over te vinden als je de search gebruikt,en anders kijk even onder het gedeelte nieuws en dan topic spaanse 50mm mines.

Prijs en alle andere info staat in dat topic.

Heb geen zin alles voor je op te zoeken momenteel :w

Bovenaan