• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Mirnovec 2009 - Zagreb

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb hier 2 films van shows op een festival in Croatie. Wat het precies allemaal in houd weet ik niet maar er komt genoeg moois voorbij.

21/06/2009

17/05/2009

Voor al het tweede filmpje, maar ook bij de eerste.
WAT EEN GENIAAL GEVOEL VAN TIMING!

Zelde dat een musical mij zo weet te boeien.
Zelde dat je toch zulke leuke loopjes zit met de steppers.
En de bommen kwalitatief toch behoorlijk hoog.

Maar even terug op de geniaale timing.
Kijk bij het tweede filmpje maar is op 5:10 daar zie je pas en verdraaid goeie timing op het geluid van de donder.

Hulde!

Schuim

Back
Bovenaan