Mijn vuurwerkshow 2007-2008

BoomBong Ranger

Registered User
Werkelijk prachtig.
Vooral de Sacred World 2 maal op het begin van de show valt op. Hartstikke mooie opbouw op die manier.
De Wolff van Diamond maakt het allemaal erg mooi af op het laatste!! Wat een topper was dat hé?
De SkyScreamers, wat vond jij er nu van? Op het filmpje komt hij redelijk goed over, alleen bij mij stelde hij een stuk minder voor...

Topshow, nogmaals... buurtbewoners zullen genoten hebben.

Dank voor je reactie Anthony_bomb. Had vorig jaar ook de Wolf in mijn show. Die is me zo goed bevallen dat deze niet kon uitblijven. De Sky Screamers vielen erg tegen volgens sommigen op het forum. Ik persoonlijk was er zeer tevreden over maar dat komt misschien dat ze de show een duwtje in de rug gaven. Ik weet niet of ik hem "los" zou afsteken. Het geeft vooral een "extra dimensie" naar mijn mening. Nogmaals dank.

Laatst bewerkt:

sean

Banned
Dank voor je reactie Anthony_bomb. Had vorig jaar ook de Wolf in mijn show. Die is me zo goed bevallen dat deze niet kon uitblijven. De Sky Screamers vielen erg tegen volgens sommigen op het forum. Ik persoonlijk was er zeer tevreden over maar dat komt misschien dat ze de show een duwtje in de rug gaven. Ik weet niet of ik hem "los" zou afsteken. Het geeft vooral een "extra dimensie" naar mijn mening. Nogmaals dank.

Was zeker erg gaaf de Sky Screamers tegelijk met andere cakes.

marty

Registered User
super mooie show hoor,zeker de wolfs,vind ik een van de mooiste blokken.
Maar had ook nog een vraag.
waar haal je zo een rol lont?

Groetjes Mart

Bovenaan