Mijn eerste Shell ervaring 3''

Takkieone

Registered User
Ik heb veel gelezen over shells en weet hoe ik ze veilig af moet steken,
maar ik vraag me nog steeds af hoe ik aan shells kom...
ik heb gehoord dat ze bij alpeco alleen mine effecten verkopen,
alleen met papieren, maar dat is vanzelfsprekend lijkt mij.
Weet iemand waar ik ze kan krijgen?
wil liever niet een heel karton

Kobajo

FPM Filmer
Ik heb veel gelezen over shells en weet hoe ik ze veilig af moet steken,
maar ik vraag me nog steeds af hoe ik aan shells kom...
ik heb gehoord dat ze bij alpeco alleen mine effecten verkopen,
alleen met papieren, maar dat is vanzelfsprekend lijkt mij.
Weet iemand waar ik ze kan krijgen?
wil liever niet een heel karton

Je zou onderhand moeten weten dat deze niet meer "legaal" in Belgie verkocht worden.

Takkieone

Registered User
Je zou onderhand moeten weten dat deze niet meer "legaal" in Belgie verkocht worden.

weet ik ook, maat het maakt me niet uit of ik ze illegaal of legaal krijg, ze zijn in NL toch verboden.
Hoe kan ik bv iemand vinden die ze illegaal verhandelt, in NL of in BE?

Tony

Administrator
Medewerker
weet ik ook, maat het maakt me niet uit of ik ze illegaal of legaal krijg, ze zijn in NL toch verboden.
Hoe kan ik bv iemand vinden die ze illegaal verhandelt, in NL of in BE?

Je hebt regels moeten lezen en moeten accepteren voor je naar het forum kon. Éen van de regels is dat wij geen vraag of aanbod naar handel accepteren op onze website in welke forum dan ook. Of je bent gewoon eigenwijs of je hebt de regels niet gelezen. Maar het zal niks veranderen aan de BAN die je krijgt.

Ik snap niet dat mensen nog steeds proberen te handelen op deze website.

Mr mxms

Registered User
Even een andere vraag aangeziet vuurwerklook.com offline is zou er niet nog een andere website zijn waar je de effecten kunt bekijken van alle shells?

GMP82

Zilveren Member
volgens mij is vuurwerkveilig.com ook bezig om een effectendatabase aan te leggen.

Laatst bewerkt:

richard1234

Registered User
ik dit jaar ook 3 inch shells.
er staat een text red flower op, maar het is gewoon 1 harde klap met titanium boeketje.
weet iemand misschien welke fabrikant deze shells levert,mij is er verteld dat ze van triplex zijn,maar dat zit in polen en er staat chinese text op.
er zitten er 6 in een pakje en 72 per karton, kan evt foto plaatsen als ik weet hoe dat moet.

hier een foto van de shell, ik ben er zeer over te spreken, als er betere 3 inch shells zijn post het even, deze shell geeft alleen een klap !

http://img402.imageshack.us/my.php?image=p4120104dd9.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

DiZoR

Registered User
ik dit jaar ook 3 inch shells.
er staat een text red flower op, maar het is gewoon 1 harde klap met titanium boeketje.
weet iemand misschien welke fabrikant deze shells levert,mij is er verteld dat ze van triplex zijn,maar dat zit in polen en er staat chinese text op.
er zitten er 6 in een pakje en 72 per karton, kan evt foto plaatsen als ik weet hoe dat moet.

hier een foto van de shell, ik ben er zeer over te spreken, als er betere 3 inch shells zijn post het even, deze shell geeft alleen een klap !

http://img402.imageshack.us/my.php?image=p4120104dd9.jpg
Zijn gewoon salutes, alleen staat er red flower op omdat ze dan als siershells worden gezien, salutes is 1.1g en shells t/m 7" zijn 1.3g, daarom staat er red flower op en is het makkelijker te vervoeren maar zijn gewoon salutes.

DiZoR,

Bovenaan