Meldpunt vuurwerkoverlast woensdag online

Z@P

Registered User
Ik ben blij dat de media nu eindelijk ook gaat inzien dat het 1 grote wasse neus is dat meldpunt. Als het echt 100% eerlijk zou zijn dan weet ik zeker dat het maar een tiental echt klachten zouden zijn.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bonbridge

Registered User
Woon niet in de Randstad, maar heb zojuist klachten gemeld met postcodes uit Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Werden moeiteloos door het Meldpunt geaccepteerd. 'Dank voor uw melding', kreeg ik zelfs te zien. Man, man, man.

iemand die een video wil maken waarin diegene uitlegt dat hij in plaats x woont (het zuiden bv.) en dan laat zien dat hij een verzonnen melding kan doen in bv Leeuwarden, en daarna 1 in Amsterdam? Laat alle liefhebbers dat filmpje dan gaan delen op social media.

Niet te vaak doen; 1x is wel genoeg.

blackpowder

Registered User
Wat ik merk is dat mensen de discussie moe zijn 50% wil geen verbod en vindt het betuttelend 25 wil een algeheel verbod op alles.
En 25% wil het vervangen hebben door een vuurwerkshow.

En van de 50% voor verboden is het veelal het illegale dat ergernis veroorzaakt.
Al de Nederlanders zijn verdeeld.

ifeelfine

Registered User
bij een totaalverbod is het beter handhaven

bij een totaalverbod stoppen rotjochies ook met afsteken

bij een totaalverbod is het beter te lokaliseren waar een knal vandaan komt

al die argumenten zijn verdwenen het is dit jaar gewoon klagen om het klagen (en voor de rotjochies knallen om te kijken of ze op de kaart komen)

hardcore0438

Registered User
Nog even een dingetje, de website zou beschermt moeten worden door CloudFlare, die dus webaanvallen tegen moet gaan, maar een paar seconde met je vinger op de F5 bewijst het tegendeel en zorgt er voor de DB behoorlijk over de zeik gaat. Weet niet of dit een toeval was of niet , maar slordig is het wel....

Plum Bloom

Registered User

Plum Bloom

Registered User
Nog even een dingetje, de website zou beschermt moeten worden door CloudFlare, die dus webaanvallen tegen moet gaan, maar een paar seconde met je vinger op de F5 bewijst het tegendeel en zorgt er voor de DB behoorlijk over de zeik gaat. Weet niet of dit een toeval was of niet , maar slordig is het wel....

Ben niet zo goed met computers. Lees ik goed dat je suggereert dat Arno aanvallen op het Meldpunt toestaat en er misschien wel op hoopt?

RedBaron

Registered User
Ik ben geen liefhebber van Geen Stijl, maar ik heb tranen in de ogen van het lachen na het lezen van alle reacties. Wow, lucht dat lekker op zeg.

Ik ben ook geen fan van GeenStijl. Maar met dit soort onderwerpen zijn ze op hun best en laten ze dit soort figuren binnen no time keihard door de mand vallen.

hardcore0438

Registered User
Ben niet zo goed met computers. Lees ik goed dat je suggereert dat Arno aanvallen op het Meldpunt toestaat en er misschien wel op hoopt?

Zeer zeker niet , ik wijs er alleen op dat er in mijn ogen het 1 en ander niet juist geconfigureerd is. Daarbij is het "aanvallen" van website's ook strafbaar en vrij simpel herleidbaar . Dus nogmaals , ik wil niemand aanzetten tot het aanvallen van een site maar vind het best komisch dat de gekozen oplossing niet goed functioneert.

blackpowder

Registered User
Nu is het juist aan leo van BPN om er een preses uit te laten gaan dat wij als liefhebbers en importeurs tegen vroegtijdig afstek zijn en de extreme knallen, maar het meldpunt een hoax is en dit een zeer vertekend beeld geeft van de werkelijkheid. En dit als opruiend gezien kan worden. En dat BPN graag op een construcieve manier met de autoriteiten om tafel gaat om de overlast te voorkomen.

Iets in die geest :hope my fake smile

petertje23

Registered User
Ik lag een krul in mijn l*l van die reacties op geen stijl.

En inderdaad blackpowder: erop en erover voor de BPN! {en niet afwachten, maar gewoon handelen!}

Bovenaan