Mega Boost

Richardus

Registered User
Re: Mega Boost (nieuw 2010)

De versnelling is heerlijk, maar de prijs hoog voor het aantal schoten. De mines zijn wel leuk gekleurd maar te flinterdun om die prijs goed te maken. De crackling tails vind ik echt niks toevoegen, hadden ze weg mogen laten. Het is wel een lekker finaleblok, maar voor €15 minder ofzo...

polleke45

Registered User

De versnelling is heerlijk, maar de prijs hoog voor het aantal schoten. De mines zijn wel leuk gekleurd maar te flinterdun om die prijs goed te maken. De crackling tails vind ik echt niks toevoegen, hadden ze weg mogen laten. Het is wel een lekker finaleblok, maar voor €15 minder ofzo...

Voor 30 euro zou ik hem ook nemen nu vind ik hem veel te duur.

Wolff_freak7

Registered User

Als je ergens 30% krijgt is die rond de 30 euro.
dat is die zeker waard.
ik hoop hier de avond mee te beginnen.

KruitFreak

Registered User

Tijdens de demo in Rijswijk heb ik er erg van genoten. Op een gegeven moment een tempo wat niet meer lijkt te stoppen. Voor mij een van de nieuwe Dynasty toppers.

Booomy

Registered User

Ja dat is zeker een goeie. Heb hem er alleen dit jaar niet opstaan. Heb het al besteld en had geen budget meer. Volgend jaar komt ie er zeker bij

shinji

Moderator
Medewerker

Ondanks dat de knallen in deze cake veel te veel sterren hebben, vind ik dit de enige knalcake die bij mij in een finale past. Al die andere zijn of te traag ( Colourfull Thunder) of ze worden in salvo's geschoten en daar heb ik een soort allergie voor gekregen.

shinji

Moderator
Medewerker

bij de bloemenhal haal ik hem voor 34:cool: euri

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het een topper!
De sterren bij de burst storen me niet echt al is het wel jammer. Maar, je hebt als knalliefhebber zeker een goede cake in huis als je deze besteld hebt.

KruitFreak

Registered User

Wij hadden er 5 tegelijk gebruikt in het slot onze finale van de Party Max demo. Echt super deze blokkies!

Jean Cross

Registered User

Wij hadden er 5 tegelijk gebruikt in het slot onze finale van de Party Max demo. Echt super deze blokkies!

Gedver, dat moet echt heerlijk zijn geweest.!

Ik ga er 2 in V-Shape gebruiken als finale voor mijn herrieproject, samen met 10 Crackling Candle's van Broekhoff en 6 Zware Jongens... Heeeerlijk.!

KruitFreak

Registered User

Gedver, dat moet echt heerlijk zijn geweest.!

Ik ga er 2 in V-Shape gebruiken als finale voor mijn herrieproject, samen met 10 Crackling Candle's van Broekhoff en 6 Zware Jongens... Heeeerlijk.!

Zo, dat zal een heftige bak herrie zijn. Hoe ga je dat met de timing doen? Zware Jongens heeft ongeveer de dubbele tijdsduur van de Megaboost.

Jean Cross

Registered User

Zo, dat zal een heftige bak herrie zijn. Hoe ga je dat met de timing doen? Zware Jongens heeft ongeveer de dubbele tijdsduur van de Megaboost.

Helemaal de bedoeling.! Haha. Eerst gaan de 6 zware jongens met QF.. dan weer stukkie visco richting de 10 Crackling Candles (die weer met QF gaan) en de Mega Boost. Heb alle brandtijden al genoteerd, dus qua timing komt het goed. De laatste 30 seconden zullen zeeeeer intens worden :D

Koetje

Registered User

Heerlijke bak, behoorlijke dreunen met ook nog gekleurde sterren, helemaal niks mis mee

Jean Cross

Registered User

En een heftige bak herrie was het.! De timing was perfect.!!!!!!!!!!

Een vriendin heeft het gefilmd, dus nog ff geduld.!

Maar de Mega Boost staat direct weer op de lijst (samen met zware jongens) en zullen ook volgend jaar weer mijn herrieproject afsluiten als er dit jaar niets leuks op de markt komt.! (Lol, duurt nog zo lang :()

FPM-AAAAAAANRADERRRRRR.!!!

Bovenaan