Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoop het voor je. Ze vlogen de deur uit! Maar dacht dat ze de tickets gefaseerd verkopen. SuccesHmm, waarom zie ik dit nu pas. Eens kijken of er nog kaarten te krijgen zijn
Staanplaatsen zijn zitplaatsen op een veldje. Druk, krap en serieus afzien als het weer niet mee zit zoals afgelopen jaar. Kortgeleden waren er nog volop zitplaatsen te verkrijgen via Ticketmaster.fr dus ik zou daar even kijken. Voor een paar tientjes meer heb je dan een zitplaats met goed zicht.Zo te zien nog kaarten genoeg, alleen alles is in t Frans en dat begrijp ik niet. Hebben jullie staanplaatsen? Zie tickets voor€29,-. Poort a1 en a2 staat er.(denk ik)
Allemaal met oranje hesjes? Sla ik even over hahaEn kunnen we al combibus regeling opzetten voor alle freaks die gaan?
ene...... waarom komen we niet allemaal in het oranje....?
Zitplaatsen zijn toegewezen. Als je zeker wil weten dat je niet tussen de Fransen zit (zijn er helaas ook best veel daar) dan zou je toch voor het veldje moeten gaan en dan hopen dat er een leuk clubje te vinden is om bij te gaan zitten. Iedereen die ik ken die daar naartoe gaat heeft echter wel een stoeltje gereserveerd.Zitplaatsen zijn ook nog verkrijgbaar. Zijn het toegewezen zitplaatsen of mag je zomaar ergens gaan zitten? Ik verwacht in mn uppie te gaan, wel zo leuk om aansluiting te vinden bij NLers.