MASCLETA - Scheveningen 2014

tristen

Registered User
Heerlijke Mascleta, niet gedacht, dus die 3 uur heenrijden en 2,5 uur terug waren niet voor niets, hopelijk gaan we dit vaker zien in Nederland:

kingmokum

Banned
Het is tijd voor een mascleta festival op het museum plein!

Al die reacties op facebook... echt prachtig om te lezen.

Geeft precies weer hoe goed de mascleta van onze spaanse vrienden was, heel den haag heeft het geweten!

Xtro

Registered User
Was geweldig...
Hier mijn filmpje vanaf de duinen..
Helaas het begin er niet op maar wel het einde.. :)

EDIT Filmje is weggehaald omdat hij verticaal was... nou dan maar geen filmpje..

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Was geweldig...
Hier mijn filmpje vanaf de duinen..
Helaas het begin er niet op maar wel het einde.. :)

[video=youtube_share;0iRNvrqn_4g][/video]

Een verticale video en je stond nog wel zo ver weg. Foei!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Tja wat moet je hier nog aan toevoegen als je alle positieve reacties hier leest?

Hij was gewoon erg lekker, de locatie is ook prima had niet verwacht dat de mascleta nog zo hard zou klinken.

Dream bedankt hiervoor! Ik hoop dat hier een jaarlijks terugkerend evenement van kan worden gemaakt.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Hier nog een serie fotos van de mascletá.

928.jpg

1825.jpg

1528.jpg

1629.jpg

1043.jpg

1918.jpg

1727.jpg

640.jpg

3136.jpg

1198.jpg

4134.jpg

557.jpg

2517.jpg

Meer fotos staan in het album Scheveningen (Maslcetá) 2014

Steef-Kaboom

Registered User
Afgelopen donderdag kreeg ik de kans als VIP aanwezig te zijn bij de mascleta in scheveningen dankzij Dreamfireworks en Anihalas. Ik heb een fantastische middag gehad, het verslag volgt nog maar wij mochten vlakbij bovenop een zeecontainer staan en dit zijn nog de onbewerkte beelden van 1 camera... Veel kijkplezier haha en de reactie op het einde van PyroDise zegt genoeg wat we ervan vonden :D

Moontan

Moderator
Medewerker
Daytime fireworks or Mascletàs at opening TodaysArt Festival and Zuiderstrand theatre in The Hague / Scheveningen
from Yung Lie

Spectadular and ear-blowing Daytime fireworks or Mascletàs at opening TodaysArt Festival and Zuiderstrand theatre in The Hague / Scheveningen.
Rhythmic blasts and colourful cloudbursts, and a spectacular finale!

[video=vimeo;107222384]http://vimeo.com/107222384[/video]

GMP82

Zilveren Member
1 heel klein zeikpuntje; had iemand die fanfare niet op tijd het zwijgen op kunnen leggen?

Voor de rest enorm genoten!

Reverser

Registered User
Filmpje is al weggehaald... maar wat is er mis met een verticale film?

Filmpje hoef je niet weg te halen. Maar horizontaal heb je gewoon meer beeld en het kijkt een stuk prettiger. Tip: volgende keer je telefoon horizontaal houden.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Chrissie81

Registered User
Beetje laat, maar nog maar eentje dan van dit heerlijk oorstrelend showtje. Erg leuk dat dit toch eens in NL heeft plaatsgevonden :lub:

Telefoon stond op auto focus, dus af en toe beetje aan het zoomen

Laatst bewerkt:
Bovenaan