Malta, international fireworks festival.

Ik zag de aankondiging ook voorbij komen. Jammer dat er zo weinig info over de invulling van de dagen te vinden is.
Verder dan dat de 20e vier bedrijven in competitie zijn (Nederland, Italië en 2 uit Malta) kom ik niet.
Aan de andere kant, budget is even op om een tripje te maken. Maar jammer is het wel, want Malta staat op de wenslijst en hoe tof is het dat Xena hier schiet.
Weet niet of iemand weet of er livestreams zijn de 20e, mocht iemand info hebben dan hoor ik dat graag.

Ik probeer het even te bevatten.
Zijn de 4 dagen (18, 20, 25, 30) de dagen dat er op elke dag een competitie show word geschoten? Of is dat enkel op de 20ste en heb je dan 4 shows? :)
Ik gok het eerste :)

Ik probeer het even te bevatten.
Zijn de 4 dagen (18, 20, 25, 30) de dagen dat er op elke dag een competitie show word geschoten? Of is dat enkel op de 20ste en heb je dan 4 shows? :)
Ik gok het eerste :)
Ik ken de ins en outs niet, maar wat ik opmaak uit de info die ik vind is dat:
* 18e opening. Diverse shows, maar niets in competitie.
* 20e 6 shows, waarvan er 4 in competie worden geschoten.
* 25e meen ook 6 shows, waarvan er 4 in competitie.
* 30 is finale dag, waarbij er nog meer "shows" worden geschoten. Meen gelezen te hebben 8.

Ik zag de aankondiging ook voorbij komen. Jammer dat er zo weinig info over de invulling van de dagen te vinden is.
Verder dan dat de 20e vier bedrijven in competitie zijn (Nederland, Italië en 2 uit Malta) kom ik niet.
Aan de andere kant, budget is even op om een tripje te maken. Maar jammer is het wel, want Malta staat op de wenslijst en hoe tof is het dat Xena hier schiet.
Weet niet of iemand weet of er livestreams zijn de 20e, mocht iemand info hebben dan hoor ik dat graag.
Als de verbinding het toelaat wil ik best live gaan !

Wauw, dat is even hele andere koek dan afgelopen jaren.
Ik weet dat Jose ook weer die kant op gaat, alleen nog niet welke dagen.

In ieder geval de 30ste, maar hij was een paar weken terug in ieder geval bezig om de 20 en 25ste ook vluchten te boeken.

Het was mijn bedoeling om de shows op de 20e en de 25e te pakken, de 20e kan ik helaas een streep door zetten omdat m'n vlucht gewijzigd is en daardoor kom ik nu pas de 20e laat in de avond aan. De 25e ga ik in ieder geval wel genieten maar jammer dat ik Xena daar nu niet in actie kan zien.

Het lastige met Malta is dat de informatie altijd heel erg summier is, ik ben maanden geleden al begonnen met proberen om meer informatie te krijgen maar tevergeefs.

Back
Bovenaan