Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Datum: 18 augustus 2012
Plaats: Oud Loosdrecht
Provincie: Noord Holland
Tijd: Rond 23.30 uur
Wie: Dreamfireworks
Wat: maximaal kaliber 6 inch.
Waar: er wordt geschoten vanaf ponton op de plassen
Waarom: Oud Loosdrecht
Vanaf een ponton ? Dus niet meer op het eilandje ? Als het op een ponton geschoten word is het mischien wel de moeite waard aangezien de afstand tot het land echt ver weg was.
Mooi showtje van wat ik heb kunnen beoordelen van een youtube filmpje.
Grappig is wel, dat je 2 seconden na het effect het geluid pas hoort.
Komt door de afstand, maar het klinkt wel een beetje wazig.
LOOSDRECHT - Dat het niet bouwen van het dorpscentrum in Loosdrecht ook zijn voordelen heeft, bleek wel afgelopen zaterdag tijdens de jaarlijkse Gondelvaart.
...
Want mede dankzij het prachtige weer, dat was wel anders tijdens de kletsnatte Sloepentocht in juni, waren er vanuit alle hoeken alleen maar prachtige plaatjes te zien. Incidenten bleven, ondanks de hitte in combinatie met een consumptie, uit. Alleen tijdens de vuurwerkshow was het even billen knijpen. Omdat veel bootjes te dichtbij het speciaal ingerichte vuurwerkponton lagen, duurde het een half uur langer voordat deze show eindelijk kon beginnen. 'Het is ongelooflijk, maar veel mensen willen heel graag zo dichtbij mogelijk bij dat vuurwerk komen terwijl dat levensgevaarlijk is. Daar gaan we tijdens de evaluatie nog wel over praten', zegt organisatievoorzitter Bart ten Herkel. 'Maar verder was het top. Ik heb de zon nog vol in mijn lichaam.' (Foto: Studio Kastermans)