Loco-burgemeester wil opheldering zwaar vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

AWG

Registered User
ik heb laatst ook een mailtje gestuurt naar die brandweer van haaglanden
geen reactie op gehad maar wel een berichtje dat ze hem ontvangen hebben.

we kunnen wel leuk sikkeneuren over zulke mensen, maar probleem is dat ze er te vaak te weinig vanaf weten.
je kan niet verwachten dat altijd iedereen even geinformeerd is als wij.

inderdaad waarom sturen wij geen brief of e-mail naar die mensen??
met de volledige uitleg over hoe en wat.

tuurlijk ik heb er ook de draak mee gestoken, maar dat is vooral omdat ik die nieuwsberichten uit de media zo krom vind dat ik me eff moet afreageren.

ik heb dan ook in die mail gezet dat ik me niet kon voorstellen dat die meneer dat werkelijk dacht en dat hij wel vals geciteert zal zijn door de media.
daarmee laat je die meneer nog steeds in zijn waarde en voelt hij zich geen lul
lijd hij geen gezichtsverlies en krijgt hij geen last van rancune of haat jegens de liefhebbers/kenners van vuurwerk.
soort omgekeerde psychologie.:laugh:

ik heb al vaker mailtjes gestuurt naar bedrijven of instanties.
jammer dan dat ik geen antwoord krijg maar dat boeit me ook niet zo erg.
het gaat erom dat ik van mezelf weet dat ik er alles aan gedaan heb.
en jawel ik klaag een hoop maar ik probeer ook wat te doen....

Gigabyte

Registered User
Heeft waarschijnlijk met dhr Rob Brons aan de nieuwjaarsborrel gezeten, die kwam namelijk met dezelfde onwaarheden;
http://www.freakpyromaniacs.com/index.php?option=com_content&task=view&id=550
Het zijn niet zomaar de eerste de besten, is het dan niet hun taak om gewoon een persvoorlichter in te schakelen om de feiten op waarheid te controleren, voordat zij zich in het openbaar voor schut zetten?
Vooral van die brandweercommandant vind ik het een blunder van de eerste orde, zij moeten notabene de winkels controleren die vuurwerk verkopen.
Wordt dat niet een beetje moeilijk wanneer je niet weet wat er speelt?

grt Frans

Patrick36

Registered User
Dit is de grootste lulkoek die ik ooit heb gehoord! Hoe kan het toestaan van 500 grams potten nou mee helpen aan het gebruik van *zwaarder* vuurwerk ? Ze bedoeld vast van die halve bommen maar ja dat heeft helemaal niets met die 500 gram regeling te maken. Ze weten van narigheid niets meer te verzinnen zo te zien. :weird:

DjTerence

Registered User
Jha inderdaad Patrick, overdrijven is ook een vak:blink1:
Dat ze maar wat wijzer mag worden van de opheldering van sommige freaks die een brief/mail sturen.
'Kijk uit! Een 500 grams cake, er word op je geschoten!'.
Zoiets denken ze als er een nitraat bijvoorbeeld afgaat bij hun in de buurt..
Eigelijk jammer van dit bericht in de krant, maarja je kan er vrij weinig aan doen.

PyroPlop32

Registered User
wat een achterlijk dom wicht ga eerst eens wat dingen uitzoeken voordat je wat rond gaat schreeuwen.
en DAT is loco burgemeester ????
hahaha het is toch echt ongelooflijk in dit landje....

15 miljoen mensen....het land van de bettuteling....

AWG

Registered User
ochja de naam ''loco'' in het spaans dan maar vertalen naar het nederlands:nuts:??

dat schelden heeft geen nut.
beter proberen we ze wijzer te maken.

Mar3sjak

Registered User
Nederland heeft bijna 16,5 miljoen inwoners.

Als zelfs de verantwoordelijke Minister (VROM) rare dingen zegt in persberichten wat kunnen we dan verwachten van El Loco Bmasters? Ook onzin. :nuts:

En ja, de brandweer checkt ook winkels (maar vaak leeg en onderzoekt de sprinkler en klopt weer eens op de wanden) maar de milieu-inspecteur (VROM) is dé man van het vuurwerk en de cijfertjes in de regelgeving.

Positief vond ik vanavond een hoge Justitie meneer in het nieuws. Want vuurwerk krijgt de schuld maar het zijn natuurlijk de gooiers.

En deze meneer wil de boel eens stevig gaan aanpakken. Sneller afvoeren en hogere straffen. Hij vond dat we wat te veel zijn gaan gedogen.

Beelden van ingeslagen ruiten van een ambulance werden getoond.

Neem aan dat dit dezelfde mongolen groep is die ook vuurwerk een slechte naam geven.

Laatst bewerkt:

sean

Banned
Leuk allemaal hier die reacties, maar is het niet beter om zelf haar een keurige brief te sturen waarin we haar uitleggen wat nu precies het zwaardere vuurwerk is? Ik denk dat ik maar eens een concept ga opstellen!

Juist dat is een mega goed idee.

Dan kunnen wij volgend jaar weer genieten van de share the flare - extreme salute 19 - stars over paris - enzv enzv!! zou heeel erg zonde zijn als dit soort vuurwerk zou verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan