Lionheart

FPM ProductBOT

Registered User
IS2134_Original_Thor_Lionheart_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Lionheart[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2134[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 28,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]500 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]50[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Orange mine yellow tail up to orange peony, red mine red tail to red peony, white mine green tail to white peony, blue mine blue tail to blue, orange mine silver tail to ti salute.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wat een enorm escalatieblok was dit op de demo zeg! Zeer extreem snel! Maar gaaf!

gizmo75

Registered User
Hierbij mijn filmpje van deze prachtbak, uit de losse hand gefilmd tijdens de ZENA Original Demo afgelopen avond in Laakdal (België):

3307

Registered User
Is het bij deze cake ook echt de bedoeling dat alles zo snel er uit komt, of hebben we te maken met een productie foutje?
Ik heb die avond namelijk meerdere cake's gezien die niet altijd even gelijk waren in hun tempo, dus ik twijfel een beetje. Vind het nogal een belangrijk gegeven vóór aanschaf.

Yoshimitsu

Registered User
@ 3307, ik denk het haast wel. Bij deze 2 cakes zie je ook weer verschil. Bij de rechter gaat in het begin te veel doorelkaar.
Maar bij de linker zie je wel degelijk een "opbouw". Volgens mij is het de bedoeling dat er in een rap tempo 5 salvo's van 10 schoten worden gelanceerd, eerst salvo oranje, daarna rood, wit, blauw en salute.

Maar voor echte uitsluitsel zouden we iemand van original moeten horen.

Bovenaan