Lijst AWTW 2015 (loopt uit de hand..?)

Awtw

Registered User
Hier mijn lijstje:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35888

Bovenstaande is allemaal besteld (en het meeste) betaald, er zal nog wel wat bij komen. Waaronder een happy thunder q en nog wat spul voor een chaos moment in een project (waarover later meer). Dacht aan een karton Gate of Heaven 1, hebben jullie nog andere aanraders ? Al ga ik het nu wel rustiger aan doen.

Awtw

Registered User
En eigenlijk heb ik het idee dat het nog wel meevalt, dit omdat ik bijna alles verspreid heb besteld maar wel bijna allemaal bij 1 winkel.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
En eigenlijk heb ik het idee dat het nog wel meevalt, dit omdat ik bijna alles verspreid heb besteld maar wel bijna allemaal bij 1 winkel.
Jammer dat de verwachte kijkers (familie) het waarschijnlijk laat afweten dit jaar.. :angry:

Oooh heb je wel ander publiek? Helemaal alleen stoken is nou ook niet echt een pretje..

D

Deleted member 17038

Guest
Nog stookmaten in je buurt? Tijd voor een oproep? Samen stoken kan ook geweldig zijn lijkt mij.

ferox

Registered User
Wel jammer man. Hopelijk vind je nog een mooie oplossing. Ik zou gewoon wat goede vrienden uitnodigen. Wordt vast een mooi feestje!

Awtw

Registered User
Plannen weer gewijzigd, toch thuis met een deel van de familie. Waarschijnlijk ook nog even naar onze ooterburen, dus genoeg te stoken. Nu hopen dat het lont op tijd binnen is en we de projecten in 1,5 dag klaar kunnen maken. Kruitstress...

Awtw

Registered User
Top oud/nieuw gehad, had wel te veel vuurwerk. We waren namelijk ook nog even naar Duitsland geweest en in de losse verkoop ook nog een aantal spullen gekocht. Nu nog aardig wat spul over, terwijl ik echt van 00:00 t/m 3:00 volop heb gestookt.

Ook even een youtube account gemaakt zodat we nog wat langer er van kunnen genieten, af en toe zal ik even een video uploaden. De trailer is best goed gelukt al zeg ik het zelf :mah (chilling):

Bovenaan