Leeuwarden 08-09-2012

vuurwerkbieb.nl

Registered User
Op 8 september 2012 om 21:15u is er een zeer heftige vuurwerkshow in:

Leeuwarden
Wijk Zuiderburen

Beste uitzicht bij de "grote osse hoorns" in het midden van de wijk Zuiderburen (dus op een andere locatie dan vorig jaar!!!

Show geschoten door: www.pyroworks.nl

Special info:

- Er zal t/m 8inch worden geschoten
- show duurt 8-10 minuten

Beelden show 2011:

http://www.youtube.com/watch?v=q69_NOUCtXI

Michel_G

Zilveren Member
Re: 08-09-2012: Leeuwarden Zuiderburen Vuurwerk

Thanks voor het plaatsen!

Echter staat deze nu op de kalender voor vandaag (11-08-'12), wellicht een mod die hem even naar goede datum kan plaatsen?!?

VvanVuurwerk

Registered User

Tot en met 8inch! Dat belooft veel goeds.
Maar 8 tot 10 minuten is wel kort zeg, maar zal dan zoals in de beschrijving wel wat heftiger zijn. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen.
Vorig jaar werden er zeer leuke producten geschoten tijdens de show en ook een aantal 8 inch shells volgens mij. Echter bleef er nogal wat staan als ik het me goed herinder.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Datum is aangepast, bedankt voor het melden. @vuurwerkbieb, bedankt voor het plaatsen.

vuurwerkbieb.nl

Registered User

Tot en met 8inch! Dat belooft veel goeds.
Maar 8 tot 10 minuten is wel kort zeg, maar zal dan zoals in de beschrijving wel wat heftiger zijn. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen.
Vorig jaar werden er zeer leuke producten geschoten tijdens de show en ook een aantal 8 inch shells volgens mij. Echter bleef er nogal wat staan als ik het me goed herinder.

De show zou eigenlijk zo'n 15 minuten duren, maar er is voor gekozen om de show intenser te maken door de tijd in te korten voor dezelfde hoeveelheid vuurwerk: oftewel veeeel heftiger :happy:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Re: Leeuwarden 08-09-2012

Ik ben aanwezig met foto en filmcamera. Ik heb alleen geen flauw idee waar het nou precies is, heb me rot gezocht op googlemaps maar kan het echt niet vinden.

Is er iemand die wel weet waar het precies is? Alvast bedankt.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

BearGrylls

Registered User
Re: Leeuwarden 08-09-2012

Als ik het goed heb, zijn de Ossenhorens een kunstwerk op een veld waar de Foudering overgaat in Langesân:
Langesân
8939
Leeuwarden

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Leeuwarden

Yep, op google-maps duidelijk te zien. Dan zullen ze wel tegen het water aan schieten denk ik. Dat terrein zal nog wel steeds braak liggen.

Bovenaan