Lawinepijl veroorzaakt forse schade in woning

Dennis010

Registered User
Als ze zo'n figuur mochten pakken, vind ik dat ze hem nou eens als voorbeeld moeten stellen.
Gewoon berechten voor het plegen van een aanslag, en poging doodslag.
Kijken of het indruk maakt als hij 4 jaar krijgt. Wat een m*ng**l zeg :evil::evil:

shadow13

Registered User
En weer komt vuurwerk in een negatief daglicht te staan,omdat er weer een malloot bezig is geweest. Inderdaad oppakken en berechten en voor jaren achter de tralies gooien. Je moet toch wel ernstig gestoord zijn om een lawinepijl ergens binnen te gooien!!!:mad:

-RX

Registered User
En ja hoor wederom mogen we dit lezen...... Hoe haalt iemand het in zijn hoofd zoiets te doen. Gelukkig voor de bewoonster dat ze niet thuis was anders had ze denk ik zeker ook wel een goede gehoorschade gehad. Ik denk dat de mensen geen idee hebben wat ze eigenlijk aanrichten met zo'n daad. En dan even de liefhebbers buiten beschouwing gelaten!!!!! Ongehoord!!!

gr RX

engrealat

Registered User
rooklucht...hmmm...

Anyway, zo zie je maar weer dat je geen eikel hoeft te zijn om aan een boom te hangen....maf persoon, met algehele verstandsverbeistering voldoet.

Jaartje of 10 laten vegen zo van kerst tot en met 2 december is dat wat ?

Heretic

Registered User
Eens met infinity. Je kan zo'n actie als deze niet uit gaan staan leggen met, ik wist niet dat ze zo krachtig waren. Hier was opzet in het spel.

Bovenaan