Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.

Toch een onderschat dingetje gebleken.Behalve voor degene die de rijplaten moet betalen en ik benijd ook degene niet die ze neer moet leggen..![]()
Ik heb voor de mascleta van Zena ooit eens een offerte aangevraagd. Daar word je niet vrolijk van.Toch een onderschat dingetje gebleken.
Volgend jaar vast en zeker wel met rijplaten/vlonders.??
Ik heb in het verleden voor evenementen rijplaten/vlonders gesponsord gekregen met de afspraak dat het betreffende bedrijf een paar gratis tickets kreeg en reclame op het terrein mocht maken en naam genoemd wordt in de media/poster.Ik heb voor de mascleta van Zena ooit eens een offerte aangevraagd. Daar word je niet vrolijk van.
De pest is dat een oplegger het veld op moet dan en dat halve veld aan gort ploegt, nou zat het meeste opgehangen, maar die multi's vallen toch op de grondToch een onderschat dingetje gebleken.
Volgend jaar vast en zeker wel met rijplaten/vlonders.??
De show begon een kwartier later ivm een condoleance.Echt een gave, goeie Mascleta gezien.
Show is ivm de regen een kwartier later begonnen, maar de Mascleta ging ondanks de bakken met regen die vandaag is gevallen heel erg goed.
Salutes gingen ook lekker en goed hard voor 2,5 inch en mooi sier vuurwerk er bij
Idd, je schrikt je dood als je ziet wat een stukje hout tegenwoordig kost.Je prate al gouw over een 30x60, dan wordt je alsnog een flink kostenplaatje, + de afvoer etc ervan.