Kooien per 1 oktober 2025 verboden

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Het gekonkel gisteren, deed mij wel een aantal keren mijn wenkbrauw oplichten.
Aan de ene kant ben je al verdacht als over vuurwapens praat, maar aan de andere kant gaat hele gebieden over de rooie als defensie wilt uitbreiden.
Een maand geleden heb ik een filmpje gezien van defensie dat ze het mortieren team weer opgestart hebben.
Moet je maar niet tegen de omwonenden zeggen dat er 6 inch defensie shells in die defensie bunkers opgeslagen liggen.

joszie

Zilveren Member
Linkse gekte. Nederland gaat er compleet aan ten onder. En de VVD is er niet meer goed tegen opgewassen. Dit land is toe aan sterk en krachtig leider.
Dit land is al jaren toe aan een sterke en krachtige leider. Die zal er helaas nooit komen.

Ot:
Zonde dat dit verbod er gaat komen, maar het was al sinds vorig jaar bekend dat dit er aan zat te komen?
Wel jammer vd kwaliteit van veel producten. Een kooiproduct had over het algemeen nog mooie burstknallen.

Ik ben de afgelopen jaren te veel verwend met alles wat er kon en was. Het kooiloze, kleine kaliber, alle effecten in 1 doos product die de markt overspoelt kan mij weinig bekoren.

Bovenaan