Komende jaarwisseling al verbod op rotjes

bridge

Bronzen Member
eigenlijk juich ik die dommigheid in Den Haag toe. Laten we vooral koesteren wat we wel mogen afsteken de laatste jaren. Daar durfden we 20 jaar geleden niet van te dromen.

Dus: tel je zegeningen. Amen.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik vraag mij werkelijk af of dit het echte standpunt van de SP is of van deze man persoonlijk.
Dacht dat de SP er met meer verstand in stond.
Zou ze toch een vaste stemmer gaan kosten..

EDIT: Fred post net dat filmpje, maar wat zie ik hier nou voor legale knallers?
Stemmingsmakend, en ze doen (zoals altijd) weer alsof ze al weer gewonnen hebben.. Sneu bedrijfje is het toch..

Laatst bewerkt:

goofygrunn

Registered User
RTL nieuws is echt weer bezig om vuurtje aan te wakkeren. Leuk een vuurwerkslachtoffer benoemen die hersenschudding en dikke wond op voorhoofd opliep en zelfs 8 maand met een rode stip op haar hoofd rondliep......... echt super gevaarlijk die kanonslagen #mediablijftziek

Moontan

Moderator
Medewerker
Volgende week donderdag 5 april wordt het verbod op knalvuurwerk in de 2e kamer behandeld, naast de overige maatregelen die geadviseerd worden zoals een verdere beperking van de afsteektijden.

http://freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=58413&p=486045#post486045

Dat verbod op knalvuurwerk mag er gewoon niet komen. Ik hoop dat de VVD en andere rechtse partijen zich hier hard voor gaan maken. Ik vind het zo sneu voor de jonge jochies die zich jaarlijks verheugen op de sloffen astronauten, hier zijn we allemaal groot mee geworden. Deze traditie mag niet verloren gaan!!

Plum Bloom

Registered User
bericht gestuurd

Ik heb al een antwoord op mijn tweeregelige bericht, waarin ik Ziengs vraag om de poot stijf te houden:

Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard zal ik mij daarvoor inzetten. We moeten alleen het illegale spul keihard aanpakken.

Hartelijke groet,

Erik Ziengs

Ik mag toch echt hopen dat de mailbox van Ziengs de komende dagen ontploft. Dat is al het geval als slechts 1 procent van de vuurwerkkopers in dit land reageert (20.000 reacties in dat geval).

Robin84

Registered User
2fd76f1379c93d6909d8bb625dcb5afe.jpg

https://nos.nl/l/2224790

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
zelfde tactiek als in amerika met hun vuurwapens.

steeds een stukje ervan verbieden, tot je niet veel bijzonders meer overhoudt.
en dan krijgen de mensen er als vanzelf wel genoeg van.

en nee vuurwerk en wapens zijn niet hetzelfde.
maar bij beiden kunnen sommige mensen er niet mee omgaan.
en bij beiden kunnen de mensen die illegaal bezig zijn gewoon hun gang gaan.

happy4ever

Registered User
Laat VVD-er Erik Ziengs weten weten dat je zijn standpunt steunt: https://www.vvd.nl/profielen/erik-ziengs-4/

Hoe meer reacties binnenkomen, hoe groter de kans dat de VVD voet bij stuk houdt.

Hoort, zegt het voort (winkeliers, fora, Vuurwerkcheck etc.).

IK heb ondertussen ook een bericht terug gekregen van hem.

Dank voor uw reactie
Zal me er hard voor maken om dit te voorkomen. Eens met uw stelling
Met vriendelijke groet
Erik Ziengs

Verstuurd vanaf mijn iPad

saljo

Registered User
Misschien moet die Grappenmaker een maandje (maart?) naar Valencia gaan en met de autoriteiten daar praten!

Bovenaan