Klopte je bestelling?

Dennis010

Registered User
Het is dan wel gestolen van fred (moontan) op vwc, maar ik ben toch ook wel benieuwd naar de verhalen van de fpm-ers...

Alles goed gegaan bij vuurwerkreus oud-beijerland, spullen opgehaald bij rijswijkse vuurwerkhal, zag er ook goed uit... tot ik thuis kwam en alles na ging kijken.
Wil geen zeikerd zijn, heel mn bestelling klopte en kreeg nog een colourfull wilow van diamond collection mee als extra... top!! maar.....
Heel het lijstje nagekeken en toen bleek dat ik een thunderking (zena-nl) miste..:evil:
Ik gebeld, en kreeg gelijk te horen: "geen probleem, kom met je lijst en je krijgt m alsnog" alleen een beetje jammer dat ik voor een cake van 15 euro,
90 km moet rijden.
Dus de colourfull willow maar als vervanging voor de thunderking gezien, en het voorval laten gaan.
Vind het verder niet ZO erg, omdat alles verder gewoon ZEER netjes en vlot verliep, maar wilde het toch even melden omdat ik het toch jammer vind dat als je 8 december besteld, het blijkbaar niet lukt om dit GOED te verwerken.
Klein minpuntje... niet meer dan dat...

ik hoor graag jullie ervaringen met winkels.

Laatst bewerkt:

mientoentje

Registered User
Re: klopte je bestelling?

Bij mij klopte het eerst niet. Ik kwam thuis met een autolading aan vuurwerk, alles met 2 man naar boven gebracht en uitgepakt. en toen merkte ik dat ik een doos met astro's mistte en de 100.000 klapper ben ik ook niet tegengekomen. Ik heenbellen (3 straten verder:p) en de verkoper was vrij duidelijk: "Sorry mienjong, als joe eem komm'n mit joen lijst, giv ik die wel eem die spull'n." Keurig dus. Dat ik er nog eem mooi pijlenpakket bij kreeg voor de moeite is natuurlijk altijd een plus!

Sweet Laker

Registered User

Mijn vuurwerkcollectie klopte allemaal. Ondanks de vier Fascinating Trips die ik gekregen heb in plaats van de Extreme Salutes. Kan daar eigenlijk niet warm of koud van worden. 4 topcakes voor 50 euro, geen slechte deal.

En bij 1 dealer waren ze 3 dingen vergeten erbij te doen, maar ook dat heb ik gewoon gekregen nadat ik terug ben gegaan.

Wat ik wel jammer vind is dat ik bij de Rijswijkse Vuurwerkhal niet de Zena wondertol met knal heb gekregen (die ik had besteld) maar in plaats daarvan die van Wolf. Nou werd er gezegd dat de Wolff versie ook lekker knalt maar dat valt dus vies tegen.

Maargoed, al met al een leuke collectie bij elkaar dit jaar, dus ik ga tevreden het nieuwe jaar in!

blacklabel

Registered User

Harry's vuurwerkhal in workum heeft alles meegegeven zoals ik besteld had
Nirwana te Leeuwarden zag ik bij thuis komst dat ik het gratis vuurwerk niet bij gekregen. Maar ja ik heb ook geen zin om terug te gaan voor zoiets heb toch genoeg.
En bij vuurwerk Leeuwarden ook alles gekregen zoals ik besteld had. Ik heb overigens het allemaal zo bekeken zonder lijst maar volgens mij klopte het aardig wel

Remcoww

Registered User

Harrysvuurwerkhal in workum, gaf me alles wat op de lijst stond, maar ik kreeg er geen gratis cake bij, en ook niet de tas die ze beloofde.

Ik heb alles thuis uitgepakt, maar er bleek geen tas en cake in te zitten, heb er dus heengebeld, en ze zeiden dat ze die cake niet meer uit handen mochten geven.
ik vroeg de reden, en dat was : ja dan had je dat maar moete aanvinke hé !!
Nou dan weet je dat voor volgend jaar zeiden ze,
Maar die komt er gelukkig niet meer ;)

bloodveins

Registered User

`Bij mij klopte ook alles! Moet zeggen dat ze het bij benfried in Den Hoorn heel netjes doen. Daar gooien ze alles op de toonbank en tellen ze het na waar je bij staat.

Markie

Registered User

Bij 1 winkel waar ik was klopte alles, bij de 2e ook (maar dat waren maar 5 items), maar bij de B&W winkel had ik ipv het Egypte 2 pakket een cake Colourful World gekregen, of iets dergelijks. Kijk was het een cake van 40 euro geweest dan denk ik mwoah, dan maar géén pakketje voor de vooravond. Maar hij is 15 euro waard, dus ik terug met die cake en mijn lijst en ze gaven het me mee. Maja de rest van het vuurwerk was knullig ingepakt, vuurpijlen en cakes beetje beschadigd... ik kom daar volgend jaar niet weer.

Moontan

Moderator
Medewerker

Fouten maken is menselijk, fouten maken we allemaal.
Maar wat betreft de bestellingen heb ik nog nooit zoveel fouten meegemaakt als dit jaar
Alle 5 mijn voorbestellingen bevatte mankementen en alle 5 in mijn nadeel
Ik vraag mij af hoe dat toch mogelijk is. Ik ben er niet blij mee
Gelukkig ben ik tegenwoordig wat wijzer geworden en controleer ik in de winkel mijn bestelling

Tony

Administrator
Medewerker

Overal waar ik me bestellingen gaat halen kijk ik de tassen na.
Zo kwam ik in een winkel die Lesli verkoopt en daar hadden ze de tassen helemaal dicht geplakt. Ik scheur de tassen gewoon open om te kijken of erin zit wat ik besteld heb. Sommige werknemers van de winkels staan je dan raar aan te kijken maar ik heb er mooi maling aan. Ik wil hebben waar ik voor betaal.

nitraat4life

Registered User

Mijn bestelling was niet compleet bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, kwam terug in Leiden en ging mijn bestelling controleren (Niet op locatie, is nogal lastig als je zoveel vuurwerk hebt..) En miste een Panter, Extreme Salute en de Heavy 5 Cake's, Teruggegaan en heb alles gekregen zonder dat ze er moeilijk over deden en nog een gratis Cake voor de moeite dat vond ik wel heel netjes! Was alleen vervelend dat ik weer heen en weer kon. Overigens is de verpakkingskwaliteit etc. wel heel goed bij de Vuurwerkhal dus daarnaast niets meer dan lof!

Koetje

Registered User

Fouten maken is menselijk, fouten maken we allemaal.
Maar wat betreft de bestellingen heb ik nog nooit zoveel fouten meegemaakt als dit jaar
Alle 5 mijn voorbestellingen bevatte mankementen en alle 5 in mijn nadeel
Ik vraag mij af hoe dat toch mogelijk is. Ik ben er niet blij mee
Gelukkig ben ik tegenwoordig wat wijzer geworden en controleer ik in de winkel mijn bestelling

Inderdaad heel toevallig dat het altijd minder is..
Ik controleer het ook in de winkel, ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee, kruit is al duur genoeg.

MjB

Registered User

Bij Harings in Almelo ging vrijwel alles goed.. alleen een extra gratis cake ontbrak maar die heb ik alsnog gekregen. Vriendelijke mensen, mooie prijzen, topzaak !
Bij Katan ging het iets anders. Had twee bestellingen. De 2e waren ze vergeten maar daar kwam ik gelukkig bij het inladen van de auto optijd achter. Ook hier gratis vuurwerk wat ontbrak maar wel alsnog gekregen.
En natuurlijk het bekende verhaal van de Extreme Salutes... die ik uiteindelijk wel kreeg. Ook de wisseltruc voor de Lily magnolia's, welke ik wel goed vond. De 4x Lidu Inferno was ook niet geleverd en hier kreeg ik m'n geld voor terug. Wel apart ondanks dat ik bestelnr. 4 had (28 november).

Ik controleer in ieder geval alles voordat ik bij de winkel weg rij.

Binkie shocks

Registered User

Ik had wel problemen bij vuurwerkstunters.
Ik had wel al mijn dingen die ik bestled had maar die waren niet allemaal zoals beschreven.
Mijn pijlenpakket hadden maar 13 in plaats van 15 pijlen, dan mis ik toch weer 2 mooie pijlen.
Ik had 2 500 schots matjes en ik kreeg 2 matjes van 360.
Voor die matjes had ik mn geld wel keurig terug maar die pijlen konden ze niks aan doen.
Maar bij happy days vuurwerk en Kapper cor vuurwerkshop in Heemskerk was ik dik tevreden. Kreeg al mijn spulletjes en mn gratis potjes. Top geregeld daar.
Op naar volgend jaar.

-RX

Registered User

Mensen zeker bij de rijswijkse vuurwerkhal staan er dus al tafels om je bestelling aan te controleren. En als je er dan 90 km voor rijdt kan je beter dus de moeite nemen om even in de tassen te kijken. ik miste bij de rijswijkse ook 4 titan pijlen en 1 thunder king. de camuro king hadden ze onderop gestopt waardoor de cake beschadigd was, heb aangegeven dat dit echt om te huilen was dat inpakken en dat ze zeker voorzichtig moeten zijn met het duurste stuk vuurwerk dat ze verkopen, direct een nieuwe gekregen en uiteraard de missende artikelen er ook weer bij gekregen.

maar zeker voor de mensen die van ver komen of veel bestellen, ga er niet van uit dat het klopt mensen maken nu eenmaal fouten.

gr -RX

Dennis010

Registered User

Ik ontvang net een pm van frits van de rijswijkse vuurwerkhal.
Hij vond het jammer dat ik 1 thunderking miste, en heeft aangegeven dat ik de cake dit jaar gewoon tegoed heb als ik het pm-etje even uitprint en meeneem.
Dat noem ik nog eens klantgerichtheid !!!
Een pluim voor de rijswijkse vuurwerkhal.

croAFCA

Registered User

Ik ontvang net een pm van frits van de rijswijkse vuurwerkhal.
Hij vond het jammer dat ik 1 thunderking miste, en heeft aangegeven dat ik de cake dit jaar gewoon tegoed heb als ik het pm-etje even uitprint en meeneem.
Dat noem ik nog eens klantgerichtheid !!!
Een pluim voor de rijswijkse vuurwerkhal.

Zo, das nog is een goed voorbeeld van klant vriendelijkheid:amuse:

Red Eagle

Registered User

Had dit jaar bij fietsshop Valk in Nijverdal besteld.
alles klopte ( had er wel op gegokt en niet vantevoren gekeken) had niet veel tijd om te controleren.
Zelfs de grote doos met daarin mijn celebration 10.000 kwam er nog appart bij
goed dat ze dat nog even aangaven want die paste niet meer in de tas.
Ze hebben daar ook 2 balie een een apparte ruimte waar je eventueel nog een bestellijst kunt invullen. 2 balies dus 1 voor de internet bestellingen en een voor de in de winkel ingeleverde bon.Prima gescheiden dus waardoor de kans op fouten afneemt neem ik aan.

GMP82

Zilveren Member

Bij Pronk waren er - zoals aangekondigd - 2 vd 4 extreme salutes omgeruild voor fasinatign trips. De 2 beloofde extreme salutes ontbraken, dit gemeld en kreeg ze alsnog direct mee, zonder dat ze hoefden te controleren.
Bij de RWVWH klopte mn bestelling volledig, afgezien van een gratis royal palace ipv de gratis lily magnolia, maar daar doe ik niet moeilijk over.

Alles ter plekke controleren is en blijft de beste optie, ookal is dat soms wat lastig.

Bovenaan