Ik heb nog een klein beetje hoop Fred.
ik geloof het pas als ze het daadwerkelijk belend maken.
ik geloof het pas als ze het daadwerkelijk belend maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet meer tegen te houden. Ik ben er goed ziek van. Onze geliefde hobby, waar wij met allen dag en nacht mee bezig zijn, gaat verdwijnen.
Mensen, alsjeblieft laten we met elkaar afspreken dat we gewoon doorgaan met vuurwerk afsteken. Voor altijd. Vuurwerk genoeg in Belgie, Duitsland.
Veel sterkte allemaal, ik moet het even voor mijzelf verwerken.!!
Ik heb het er ook flink 't zuur van... Vorig jaar al nauwelijks genoten door de kutmist, nu dit en onze burgemeester heeft al aangekondigd gemeentelijk verbod te willen, en gezien de uitspraak in R'dam gaat het dus hier volgend jaar ook niet goedkomen... Gadverdegadver! En wat met 't spul dat ik nog heb?! Word ik gecompenseerd? Tja, als de strafmaat meevalt gaat het gewoon de lucht in... Een levenslange liefhebberij, serieus de enige dag waar ík het hele jaar altijd naar uitkeek (nee, geen fucking verjaardag of vakantie...stoken!) en het is zo patsboem verdwenen! Allemachtig...met zo weinig als hier (groot sier) gestookt wordt, ben ik er zo uit te pikken en elders stoken zit er niet in... Jongens jongens, dat ik dit nog moet meemaken...Het is niet meer tegen te houden. Ik ben er goed ziek van. Onze geliefde hobby, waar wij met allen dag en nacht mee bezig zijn, gaat verdwijnen.
Mensen, alsjeblieft laten we met elkaar afspreken dat we gewoon doorgaan met vuurwerk afsteken. Voor altijd. Vuurwerk genoeg in Belgie, Duitsland.
Veel sterkte allemaal, ik moet het even voor mijzelf verwerken.!!
Wat een verschrikkelijke berichten! Dit kan en mag niet waar zijn!
Wel deel ik Tony zijn mening, tot het feit voldongen is kan het nog veranderen.
Het kan toch niet zo zijn dat we als land zover zijn afgegleden dat er zulke bizarre nitwits in Den Haag zitten?
Ik duim echt voor andere berichten de komende dagen.
Mocht er een totaalverbod komen hoop ik dat de " hel losbreekt" en er meer schade, vernielingen, brandstichtingen en de daar helaas bijbehorende
verwondingen komen. Niet omdat ik het leuk vind, maar stiekum wel om te kunnen zeggen: zie je nou wel! Zonder Nederlands consumenten vuurwerk is het niet echt verbeterd.
Morgenmiddag vanaf half 4 komt deze motie weer voorbij aldus de agenda morgen@ Moontan: zo'n motie hoeft niet aangenomen te worden voor het kabinet om iets te besluiten...net als het aannemen van een motie het kabinet niet verplicht iets te besluiten... Een motie is om "movere" in beweging te brengen, kabinet en staatssecretarissen te motiveren iets te onderzoeken. Een pressiemiddel. Dus ook zonder motie kan het kabinet besluiten vw te verbieden.