1Salute
Registered User
Precies. Afgelopen jaar ben ik braaf aan de Cat.1 gegaan, dit jaar... forget it, lekker siervuurwerk / compounds shoppen bij Zena Be ? Daar merkt de zorg niks van!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De trieste realiteit is dat dit weggegooid geld isHVLV - Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond stapt naar de rechter in een poging het vuurwerkverbod aan te vechten. Wil jij ook een steentje bijdragen? Dan kun je een donatie doen om zo de staat voor de rechter te dagen!
![]()
Rechtszaak -
Crowdfunding rechtszaak Doe hier je donatie aan onze crowdfunding en help ons de staat voor de rechter te dagen! De Nederlandse vuurwerktraditie is een te belangrijk deel van onze culturele identiteit om verloren te laten gaan! In het geval dat er uiteindelijk niet genoeg geld wordt opgehaald om...hvlv.nl
Je weet het niet, tot je het probeert.De trieste realiteit is dat dit weggegooid geld is
Grote kans maar met de armpjes over mekaar alles gedwee accepteren dat onterecht over je wordt uitgestort zou ook niet des mans moeten zijn.De trieste realiteit is dat dit weggegooid geld is
Daarom noem ik die ook!?Oeh, Anker en Anker? Dan zou ik voor de buis gaan zitten kijken, en smullen!
Ik denk dat dit jaar anders loopt. Rellen rotterdam zijn ontstaan door verbod. Het verbod levert per saldo veel meer ellende op. Politie moet klappen opvangen doir gemuts van ern paar linkse mutsenHoopte ik vorig jaar ook op maar viel uiteindelijk erg tegen.
Ik denk dat de rellen meer met 2g te maken hebben en vooral met de groepen die speciaal naar dit soort protesten komen om de boel op te ruien en de politie uit te dagen.Ik denk dat dit jaar anders loopt. Rellen rotterdam zijn ontstaan door verbod. Het verbod levert per saldo veel meer ellende op. Politie moet klappen opvangen doir gemuts van ern paar linkse mutsen
En hier hebben we VVDer SchuilingBruls en Grapperhaus zijn CDA hoor, Minsterraad voorzitter Rutte is VVD.
Grote rechtse partijen zijn ook niet zalig meer.
Was wel toffe gast, kijk maar terugAldus een journalist.
begonnen als een demo tegen 2g ja dat was daar wekelijkse kost . maar t vwverbod heeft de boel aangejaagd. Indien niet vrijdag het VWverbod was gelanceeerd was dit niet gebeurd. Ben ik van overtuigd. dan had daar niet meer dan de 100 verwachtte lawaaimakers gestaan.Ik denk dat de rellen meer met 2g te maken hebben en vooral met de groepen die speciaal naar dit soort protesten komen om de boel op te ruien en de politie uit te dagen.