JapanTag Düsseldorf

Schuim

Moderator
Medewerker
Was zeker weer een geinig showtje gisteren.
Maar vond hem wel wat minder dan andere jaren.
Kwam een beetje Europees op me over, wat ook wel weer z'n voordelen had.

Weinig effectbommen gezien die verder kwamen dan het "standaard" assortiment.
Maar wel een aantal van een behoorlijk goeie kwaliteit.

Ook de burst was bij een hoop echt om van te genieten.
En de tussen finales waren elke keer kort maar krachtig de lucht vol.

Wie sprak ik nou gisteren heel even aan met NEDERLANDERS! op de terugweg van de show?
Had een statiefje bij zich ;)
En de show was het weer waard :)

Kwam sowieso in de stad ook de nodige Nederlanders tegen tijdens het rondslenteren.
Ook nog een dame en heer in een Zena trui voorbij zien wandelen.
Word dit ook een Nederlands feestje binnenkort?
Anders moeten we maar is met z'n allen een kroeg afhuren :bouaaaaah:

Laatst bewerkt:

JefFreak

Registered User
Wie sprak ik nou gisteren heel even aan met NEDERLANDERS! op de terugweg van de show?
Had een statiefje bij zich ;)

Ja dat zijn Ricardo1979 en ik geweest ,Ricardo had idd een statiefje bij

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb weer zitten experimenteren met mijn camera maar dom dom dom genoeg niet nagedacht over mijn diafragma! :scared: Helaas veel overbelichte foto's en ook de ImageStabilisatie stond nog aan... Niet zo mooi als in Geneve (waar ik het zonder statief deed) maar toch even delen:

1509234_869467406464519_721500504660969489_n.jpg

De rest:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.869470173130909&type=1&l=5fa854e9e7

Laatst bewerkt door een moderator:

paulus01

Registered User
Word dit ook een Nederlands feestje binnenkort?
Anders moeten we maar is met z'n allen een kroeg afhuren :bouaaaaah:

Ik weet niet of je aan de kant van het schietveld hebt gekeken of aan de stad kant, maar op het grasveld bij het schietveld stikt het van de Nederlanders ;)

Jochemm

Registered User
Ik zet mijn filmpje er ook maar bij, want ik heb het ook gefilmd. Net al vele andere.
Maar toch. Hier is die dan:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Anihalas, die meeste foto bewerkings programma's kunnen van overbelichte foto's nog wel wat bruikbaars maken hoor.
ik vind het zelf ook mooier als de horizon recht staat. als je het niet erg vind heb ik even wat geprobeerd met jouw foto. alihaas.JPG

Originallover

Registered User
Voor het eerste deze show gezien en zeker geen spijt gehad. Was een mooie show. Werd lekker rustig geschoten met veel afwisseling. Aparte shells gezien met kubussen, hartjes, halve cirkels, horsetails en nog meer. De finale was zeer dik, Volle gouden lucht. De films:

D

Deleted member 17038

Guest
Anihalas, die meeste foto bewerkings programma's kunnen van overbelichte foto's nog wel wat bruikbaars maken hoor.
ik vind het zelf ook mooier als de horizon recht staat. als je het niet erg vind heb ik even wat geprobeerd met jouw foto. Bekijk bijlage 4866

Dat is zo'n gekke poging nog niet. Ik heb maar een compactcamera. Maar toch weet ik dat ik er met meer aandacht direct al erg mooie plaatjes uit kan halen. Nu is het leuk om te laten zien, maar gewoon nog niet zo mooi als het had kunnen zijn als ik er iets meer over na had gedacht.

Bedankt voor je poging, en die horizon zal ik de volgende keer iets beter in de gaten proberen te houden.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ik had samen met Roy de eer om naast het schietveld sterren te mogen koppen.
het was soms echt letterlijk de vallende sterren ontwijken.
vanaf dit punt ook wat foto's gemaakt.

Japantag2015_1_.JPG

Japantag2015_2_.JPG

Japantag2015_3_.JPG

Japantag2015_4_.JPG

Japantag2015_5_.JPG

Japantag2015_6_.JPG

Japantag2015_7_.JPG

Japantag2015_8_.JPG

Japantag2015_9_.JPG

Japantag2015_10_.JPG

Japantag2015_11_.JPG

Japantag2015_12_.JPG

Japantag2015_13_.JPG

D

Deleted member 17038

Guest
Oef dat zijn wel erg dikke plaatjes! :in love:

D

Deleted member 17038

Guest
Voor de archieven ook mijn film:

na het laatste salvo hoor je ineens een rare distortie in de galm zitten. Het moment dat mijn mic ophield met produceren van normaal geluid. Nu inmiddels ontdekt dat het een probleem in de camera is. Die waarschijnlijk nooit meer normaal geluid op zal kunnen nemen :TT TT:

Bovenaan