JapanTag Düsseldorf

RoYvette

FPM Filmer
JapanTag Dusseldorf

Waar: Kirmisplatz aan de rhein tussen Oberkasselerbrücke en Rheinkniebrücke
Wanneer 30 mei
Tijd: 23.00
Wie: Nico Feuerwerke

http://www.japantag-duesseldorf-nrw.de/en/

stefantvs

Administrator
Medewerker
jup goed iee ! , denk dat ik deze ook maar weer ga doen. Afgelopen jaar een tof weekend daar gehad !

Poziloc

FPM Hangouderen
Als je aan de kant van het vuurwerk blijft niet nee....Hier bedoel ik de opstelling waar het vuurwerk staat.

Zenafan1

Registered User
oke thnx. wat zijn de afstanden? is het ook echt een show waarbij je ziet dat het 7 inch is of sta je ver weg en is het eigenlijk 4inch

raymondv

Registered User
Je kan het goed zien, afstanden niet overdreven. Wel wordt het op zijn Japans geschoten, bommetje voor bommetje zowat

painkiller

Registered User
oke thnx. wat zijn de afstanden? is het ook echt een show waarbij je ziet dat het 7 inch is of sta je ver weg en is het eigenlijk 4inch

Je kan redelijk dichtbij komen door achter het vuurwerk te gaan staan en niet op de overvolle kade.
Even de brug oversteken naar het terrein waar normaal de kermis staat.

Dit jaar zeker weer aanwezig, ik vind Japantag altijd beter dan het kermisvuurwerk.

RoYvette

FPM Filmer
Tip: T fijnste is parkeren aan de oberkasselse kant. Zohoef je de drukke stad niet in en belangrijkste en ergste...snachts uit. Wat nu handig is dat het parkhaus barbossaplatz aan de leugallee richting rheinkniebrucke klaar is. Na afloop van de show ben je makkelijker op de autoweg. Je loopt t parkhaus uit en 200 lopen en je staat tegenover t vuurwerk. Het parkhaus us wel niet goedkoop maar wel handig. Als je naar de altstadt wilt moet je natuurlijk wel de brug overlopen maar scheelt voor savonds enorm.

Schuim

Moderator
Medewerker
Morgen ook weer van de partij!
Jaartje nr.6 op rij voor mij.

Vind het toch elk jaar weer een prachtshow om te bezoeken, en mag graag in Düsseldorf komen.
Daarbij vind je ze niet veel op dit kaliber en deze kwaliteit binnen (voor mij dan) een uurtje rijden :)

Dit jaar weer met 8 vrienden van de partij.
Geen freaks, maar dit vinden ze toch elke keer een pracht uitje :grin:
Ze moesten mij zelfs helpen herinneren dit jaar :zweet:

Originallover

Registered User
Ook aanwezig met 2 anderen. Het plan was eerst met 3 personen en dan overnachten in de buurt van Roermond en dan de volgende dag naar Zena Meeting in Maaseik. Alleen 1 persoon is plotseling verhinderd,
er is nog plek in de auto over voor iemand die deze show graag wilt bijwonen!.
We vertrekken morgenmiddag rond 2 uur van West-brabant richting Duitsland dus als je op de route woont (of heen wilt komen) mag je mee. Brandstofkosten graag meetbalen, zo rond de 7 euro.
Als de show is afgelopen kan je op een station in Limburg worden afgezet, want we rijden door naar overnachting in buurt van Roermond.
Met ons overnachten kan ook dat is 35 per persoon voor 1 nacht. De volgende dag kan je mee naar de Zena meeting in Maaseik.

Als er iemand nog mee wilt, laat maar weten via PB!

Bovenaan