• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Japanese Fireworks Japans vuurwerk

Ze nemen daar in Japan ook nooit eens even een jaartje pauze he... poe hee :lub:

Beautiful Japanese Fireworks
from sahaentertainment

[video=vimeo;108031643]http://vimeo.com/108031643[/video]

Na al het geweld, even iets rustigere momenten in de vorm van wat traditioneel vuurwerk en tradities van het Japanse vuurwerk.

Lijkt me geweldig om mee te maken. Bijzonder kalm en gemoedige sfeer lijkt er te zijn :smiling:

Lijkt me geweldig om mee te maken. Bijzonder kalm en gemoedige sfeer lijkt er te zijn :smiling:

Fantastisch !
Heerlijke film. Echt zitten genieten hiervan, je had eerst bijna het idee dat ze daar alleen maar wisten hoe je skippybal grote shells omhoog moet jagen.
Dit bewijst dus het tegendeel. Dit lijkt me ook geweldig om mee te maken, de locatie zag er ook zeer bijzonder uit.

Japan Fireworks | Akagawa closing show (special smoke edition!)
filmed by: 1PYRO8 Fireworks from around the world!!

YMCA figuren

Bommetjes en gekleurde vlammen steppers

compilatie van shows met het nummer let it go (erg populair kennelijk in Japan)

World records shells

Back
Bovenaan