Japan

FPM ProductBOT

Registered User
5447_ChinaRed_Japan_groot.gif

[tbl=\' border=0 bgcolor=white align=center width=650px class=stg_table tborder\' ][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Meer informatie over Japan[/th][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Importeur[/td][td]China Red[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Collectie[/td][td]China Red[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Artikel nummer[/td][td]5447[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 59,50[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Netto kruitgewicht[/td][td]921 gram[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Aantal schoten[/td][td]38[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Effect beschrijving[/td][td]2 Prachtige Cakes van 19 shots elk.
Met deze topper begint de hagelnieuwe !Strictly collectie.
De tubediameter van deze 2 reuzen is 30mm. Met een tubelengte van 225mm, groter is er niet!! Ze zijn samen goed voor bijna 1kg kruit.

Met deze opstapper uit de !Strictly collectie heeft u echt een prachtig stuk vuurwerk voor een bijzonder lage prijs!!

Effecten:
Cake1: Witte glitter met rode en blauwe sterren mijn – rode en groene sterren mijn salvo - licht groene time rain willow

Cake2: Rode, blauwe en witte glitter mijn - witte glitter mijn salvo - rode staarten burst rode wave witte glitter - paarse staarten salvo met paarse wave, witte glitter - groene staarten salvo met groene wave witte glitter.[/td][/tr][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Laatste wijziging: 13/12/2014[/th][/tr][/tbl]

Klik hier voor de database link

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.

Vandaag mogen aanschouwen op de demo van ABC vuurwerk Arkel en ik ben hier best over te spreken. Ze zijn bij ABC te koop voor €40,- dat zijn ze waard, €60,- vind ik te duur.

Demo Milheeze: heel hoog en heel klein! (Maar nog steeds beter dan gbv)

Back
Bovenaan