Ik heb een vraagje over babyrotjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinemanuelposse

Registered User
Ha hallo ik ben een pyromaan eerste klas...Mijn specialitieten zijn : openhaarvuur...kampvuur in het bos... ( met gitaar erbij ) .kerstbomenverbranding...en ja het vuur is dan een soort religie voor mij... ( heiliger dan de kerk ha ha )

Nu heb ik een vraagje...Ik had dit jaar geen tijd om vuurwerk te kopen...door familie gedoe... en ha ja nu vind ik babyrotjes altijd zo komisch.....( die allerkleinste )

Dus ja ik dacht opeens..Ik ga gewoon wat via de post bestellen en ja dan komt het wel door de duane heen...het moet wel heel raar lopen als ze dat gaan controleren...Het is wel illigaal maar ha ha ze zijn zelfs nog minder gevaarlijk als sterretjes ha ha...

Nu is mijn vraag : wet iemand waar je die in het buitenland moet bestellen? Het liefst in een euroland...Zodat het een beetje makkelijk betalen is via de bank...anders zit ik weer met het gezeur van Paypall...

Okidoki dit was mijn vraag...Hoop wat te horen van iemand....

Son-T

Registered User
Er zullen er wel meer geklit hebben op de link.
Het is ten zeerste af te raden om vuurwerk over de post te bestellen ,simpelweg omdat dit strafbaar is .
Waarom heb je niet een buurjongetje gevraagd of die wat wilde halen voor zijn buurman? Misschien heeft er iemand in de buurt nog wat over? Zomaar 2 ideeën die bij me opkomen als ik geen tijd had om ze zelf te halen .

edwinemanuelposse

Registered User
Ha ik wil wel een boete riskeren...ha en die betaal ik dan netjes mocht het mislopen....maar is nooit hoger als 100 euro dus dat is geen ramp....

Maar ja iedereen die ik ken is/was totaal overbezet die dag van vuurkerk kopen en ik had dus ook geen tijd.....

Marco_clappers

Registered User
Ha ik wil wel een boete riskeren...ha en die betaal ik dan netjes mocht het mislopen....maar is nooit hoger als 100 euro dus dat is geen ramp....

Maar ja iedereen die ik ken is/was totaal overbezet die dag van vuurkerk kopen en ik had dus ook geen tijd.....

babyrotjes uit het buitenland? lijkt mij sterk dat je alleen daarvoor een boete wilt riskeren en veel verzend kosten betalen, anders laat je toch een paar balonnen knappen dat knalt toch net zo hard:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan