Het enige geluk wat we misschien hebben is dat je met honderd euro niet klaar bent, en dat een knul van 13 a 14 jaar ze niet kan kopen, ivm het geld shell zelf kopen mortier ben je al goew over het budget van een jong iemand heen. En dan maar hopen dat een ouder iemand met geld zijn verstand wat hij in de jaren zou moeten hebben gekregen, ze laat liggen.
Ik ben niet vies van vuurwerk maar als ze mijn dat vorig jaar of daarvoor
hadden aangeboden had ik ze niet gekocht. Hoe hoog de drang ook zou zijn geweest. Is in NL niet te doen, en de voorbereiding alleen al is het probleem, omdat het niet mag kan je er ook niet de tijd voor nemen om het goed te doen. En daarom zul je het snel moeten doen zodat niemand anders het ziet,en dan gebeuren de ongelukken.
Ik ben niet vies van vuurwerk maar als ze mijn dat vorig jaar of daarvoor
hadden aangeboden had ik ze niet gekocht. Hoe hoog de drang ook zou zijn geweest. Is in NL niet te doen, en de voorbereiding alleen al is het probleem, omdat het niet mag kan je er ook niet de tijd voor nemen om het goed te doen. En daarom zul je het snel moeten doen zodat niemand anders het ziet,en dan gebeuren de ongelukken.