HUA LIANG bommen bij alpeco

djara

Registered User
Ik heb bewust de term Nitrate Thunder 2006 gebruikt, net zoals Alpeco doet. Het was dus de 0,8 grams, die overigens in schitterende doosjes zit (maar dit terzijde).

ik ben in augustus voor het laatst geweest en toen stonden er 2 prijskaarten
1 van 0,8 G NT en 1 van 2 G NT vandaar.................

P

poziloc

Guest
De 874
l_product127.jpg

De 870
l_product129.jpg

De 879
l_product130.jpg

Laatst bewerkt:

thunderflash

Registered User
Bedankt nu zie ik het ja ik had trouwens de eerste post ook beter moeten lezen want daat stond het ook in(con) Maar ziet er goed uit toch maar proberen mischien gaan ze net zo goed als de jaren 70/80 knallers.

doncorleone37

Registered User
ik heb alle 3 de variante gekocht en getest.
ik vond ze eigenlijk best tegenvallen gezien de grootte van deze joekels (de grootste dan)
maar aan de andere kant, ze zijn niet echt duur en het is wat boiler-j zegt
er komen lekker veel snippers van af.
ik zou ze je niet aanraden maar ook zeker niet afraden

Plum Bloom

Registered User
Heb de kleinste getest. Nou ja, getest. Heb er vijf aangestoken en liefst vier stuks weigerden! Iemand anders dezefde ervaring? Van de andere twee heb ik er telkens een getest en die deden het beide.

Anthony_bomb.

Registered User
Weet iemand trouwens hoeveel gram hier in zit?
Op de verpakking is er helemaal niets over te vinden namelijk.
Ik weet het, het aantal gram kruit zegt niks over de knal.. maar toch ben ik eens benieuwd.

Gr Anthony

NLsandman

Registered User
In die dikken zit 0,8 a 0,9 gram, tis lastig te meten omdat er zaagsel bij door zit.
het zilver kruit ziet er goed uit, heel licht van kleur maar wel heel grof, korrelachtig.

Ps is het meer mensen het opgevallen dat ze onmeunig stinken, een muffe kelder is er niets bij(win)

Laatst bewerkt:

Plum Bloom

Registered User
Ja, ze stinken als de ziekte. Mogelijk dat vochtige opslag er toe heeft geleid dat vier van de vijf kleine die ik heb getest het niet deden?

Inzake de hoeveelheid poeder in de grootste: komt overeen met de inhoud van de Nitrate Thunder 2006 en zoals ik al eerder heb gemeld, verschillen NT2006 en de grootste Hua Liang niet veel van elkaar qua knal.

Anthony_bomb.

Registered User
In die dikken zit 0,8 a 0,9 gram, tis lastig te meten omdat er zaagsel bij door zit.
het zilver kruit ziet er goed uit, heel licht van kleur maar wel heel grof, korrelachtig.

Ps is het meer mensen het opgevallen dat ze onmeunig stinken, een muffe kelder is er niets bij(win)

Hmm, maar als er 0,8 of 0,9 gram inzit, dan snap ik niet dat ze met KvK zijn. Want alles boven de 2 gram is normaal gesproken alleen met KvK verkrijgbaar.

Is de reden mischien dat Alpeco nog geen keuringsnummer heeft om de Liang bommen aan particulieren te verkopen?

Gr Anthony

PatroontjeNL

Registered User
Een vriend van mij heeft ze ook, het zijn gewoon grote kanonslagen. De knal van zon ding (grootste maat) was net zachter dan een TT, maar het was geen dreun, het was echt een knal. Best fel.

Laatst bewerkt door een moderator:

BloodyFrits

Registered User
ik heb 5 pakken van de 879 gekocht... vol spanning de eerst afgestoken.. *POF*.. net zo hard als een sloffe/zachte astronaut... dat was dus kut, volgende dog nog 1 geprobeerd, die lont ging uit, toen die er net in ging.. had niks anders bij me, dus heb een widowmaker special doormidde gesnede en er voor gelegd.. DAMN,, toen ging ie wel zeer goed:)
gister weer 1 afgestoken, ging wel lekker,, de ene keer zo hard als astronaut, de andere keer net wat harder dan TT...;)

fireworkmaniac

Registered User
ik vond ze wel redelijk gaan
paar wijgeraars maar ja
ze zullen nog iets geperfectioneerd moeten worden
komd ook nog best wat druk vandaan hoor

NLsandman

Registered User
Beter opslaan scheelt ook, leek op een vochtige partij.
Ik had samen met een kamaraad van mij 1 slof gehaald van de 879, de ene knalde net als een astro en de andere knalde als een pirate special.
Af en toe weigeraars en ook verschil in hardheid van de wikkel.

PatroontjeNL

Registered User
Diegene die ik heb meegemaakt (grootste versie die ze verkochten, heb ik niet veel van gehoord want ik was niet de hele 31e van december bij die gast die ze had:cheesy:) knalde echt als een pirat of zachter... Waardeloos.

Ik had em=hem een keer eerder meegemaakt van diezelfde gast, een maand voor O&N, maar dat hadden we in een steegje gedaan, dus daarom vond ik em=hem nog best hard..

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan