Holten

D

Deleted member 17038

Guest
Ik twijfel, vanuit Zwolle hier heen gaan of toch naar Bunschoten-Spakenburg? Ben wel benieuwd wat andere freaks gaan doen met bevrijdingsdag.

D

Deleted member 17038

Guest
Holten is dichterbij voor je? Ja ik ben in Hilversum, vlakbij huis.

De afstand maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik ben naar het festival in Zwolle en zowel Holten als Spakenburg lijken me leuke opties die vanaf daar niet te ver rijden zijn. Vanaf Spakenburg ben ik eerder thuis maar daar gaat het niet om. Ik ben vooral benieuwd of deze show redelijker word dan die in Spakenburg of juist andersom. :shocked:

Pyro Mike

Registered User
De afstand maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik ben naar het festival in Zwolle en zowel Holten als Spakenburg lijken me leuke opties die vanaf daar niet te ver rijden zijn. Vanaf Spakenburg ben ik eerder thuis maar daar gaat het niet om. Ik ben vooral benieuwd of deze show redelijker word dan die in Spakenburg of juist andersom. :shocked:

ik zou Holten doen :yarr:!

Stefanfreak

Registered User

Als Bunschoten-Spakenburg dit jaar dezelfde inzet heeft als vorig jaar dan heeft Holten dit jaar iets meer inzet.

Moontan

Moderator
Medewerker
Opblaasbaar podium in Holten omgewaaid; 2 gewonden

HOLTEN - In Holten raakten dinsdagmiddag twee mensen lichtgewond nadat een podium omwaaide op het plein Smitsbelt, midden in het dorp. Een van de gewonden was de zangeres die op het podium stond.
Ze kreeg een voorwerp tegen het hoofd. Het tweede slachtoffer had een schouder uit de kom. Op het plein waren tijdens het ongeval volgens getuigen weinig toeschouwers.

Doorgaan
​Dat had alles te maken met de regen en de harde wind. De organisatie liet weten dat de voor dinsdagavond geplande bevrijdingsloop en de vuurwerkshow gewoon doorgaan
.

http://www.destentor.nl/regio/rijss...dium-in-holten-omgewaaid-2-gewonden-1.4903464

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Verbieden die podia en de optredens daarop! Levensgevaarlijk!
Voortaan alleen nog maar grotere vuurwerkshows!

Bovenaan