Hilversum

stefantvs

Administrator
Medewerker
LET OP: Show begint om 22:30 uur!

Datum
: 05-05-2012
Plaats: Hilversum
Provincie: Noord-Holland
Waar: Lapersveld
Tijd: 22:30
Wie: Bombers
Wat: Onbekend
Waarom: Bevrijdingsdag

Michel_G

Zilveren Member
Re: Hilversum 05-05-2012

Aanrader!!!! Vorig jaar echt een klapper van een show.

Klappen deed het zeker vorig jaar, maar een aanrader...... Daar lopen de meningen nogal over uiteen.

Ik weet in ieder geval dat na vele jaren Hilversum meepakken op 5 mei, ik dit jaar een andere show meepak, na de editie van vorig jaar.......

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik denk dat ik naar Loosdrecht ga kijken.

Edit, ik ga toch naar Hilversum.
Hopelijk gaat het beter, een 2de kans dus.

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Dit jaar bij de show in zoetermeer aanwezig :) ook al zou ik anders graag naar hilversum zijn gegaan.

shinji

Moderator
Medewerker
Ik denk dat ik gewoon lekker met een BBQtje langs de Rijn ga zitten in Bonn.....

Lijkt me een uitstekend plan Dreek.

T moet eigenlijk niet gekker worden, bevrijdingsdag in Deutschland feiern.

Laatst bewerkt:

stef

Member
Hoogmoet is waar de show mee begon vorig jaar.
Gezien ze nu gestopt zijn met Marijn consumenten zullen zei de bunker wel gaan leeg schieten.
Ik kan mij niet voorstellen dat wij gezien vorig jaar nu ineens wel wat moois kunnen verwachten.

Ik vond het om te huilen vorig jaar.
En al helemaal als je weet dat er iemand als een maloot de boel stond weg te drukken in no time.
Ik laat mij wel verassen op internet.

Nancy heeft (wat ik wel heel erg waardeer,) openlijk na afloop op een van de forums aangegeven open te staan voor kritiek.
Nota benen met haar 06 nummer er bij zodat iedereen haar kon bellen.
Ik hoop dan ook dat Bombers er van geleerd heeft dat zo'n show als afgelopen jaar geen goeie zet was en dat we dit jaar toch nog iets moois mogen verwachten na alle telefoontjes die zij heeft mogen ontvangen.

Ik laat mij verassen.

Stef

Laatst bewerkt:

stef

Member
Geen veranderingen ten opzichte van vorig jaar dus.
Dat weet ik dus niet.
We zullen moeten afwachten.
Wat ik wel HEEL RAAR vind is dat er in de aanvang naar 5-5-2011 ontiegelijk hoog van de toren geblazen werd in de kranten en op de forums, want ow wat waren zei blij dat zei Lapersveld in de pocked hadden zitten.
En nu! nu horen we helemaal niks.
En dat voeld bij mij een beetje als met de staart tussen de benen het hazenpat kiezen.

Daarom zeg ik ook, ik laat mij verassen.
Maar als het weer zo slecht is als vorig jaar zal ik ook dat zeker laten weten.
Hun woorden waren ten slotte dat zei de beste show van nederland neer zouden zetten.
Nou dat hebben we dus gezien vorig jaar.

Stef

To stefantvs je kan je bij ''WAT'' neer zetten consumenten vuurwerk en max 2 inch in combinatie met candels, mines, singleshots

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
To stefantvs kan je bij ''WAT'' neer zetten consumenten vuurwerk en max 2 inch in combinatie met candels, mines, singleshots

Lijkt me beter als we dat nog even niet invullen stef, zolang bombers niet met lijsten is uitgekomken met wat ze gaan schieten, is het zelfs mogelijk dat er alleen consumentenspul word geschoten.
Ik heb liever niet dat we valse verwachtingen wekken...

Afstand in hilversum is trouwens goed voor bommetjes t/m 2.5".
Zoek maar eens bommetjes van 2", dan moet je echt met een zaklamp in het donker zoeken hehehe

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens mij net als vorig jaar nog steeds 2,5".
Vorig jaar wel tactisch in het midden op het gangpad en in I-shape opgesteld.
Hopelijk zijn de vertragers dit jaar binnen op tijd.
Hoop wel dat men dit jaar meer met mooie candles en single-shots doet.

stef

Member
Lijkt me beter als we dat nog even niet invullen stef, zolang bombers niet met lijsten is uitgekomken met wat ze gaan schieten, is het zelfs mogelijk dat er alleen consumentenspul word geschoten.
Ik heb liever niet dat we valse verwachtingen wekken...

Afstand in hilversum is trouwens goed voor bommetjes t/m 2.5".
Zoek maar eens bommetjes van 2", dan moet je echt met een zaklamp in het donker zoeken hehehe

Ik bedoel hier mee te zeggen dat dit wenzelijk zou zijn.
verders idd afwachten.

ifeelfine

Registered User
Als ik op de homepage van een website:

http://site.bombers-vuurwerk.nl/

prijs opgaven

zie staan weet ik genoeg. Als je zo'n taalfout op je homepage laat staan besteedt je niet genoeg aandacht aan je bedrijf.
(en toch maar ff gecheked of besteedt goed gespeld was)

Maar het blijft een feit dat h'versum lekker dichtbij

Bovenaan