In navolging van topics van afgelopen jaren begin ik maar alvast met deze voor 2010.
Waar begin je mee om 0.00 uur?
Waar begin je mee om 0.00 uur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
3 doorgelonte Chainthunder 60, en dan een of andere fluitcake
Om 0.00 doe ik mijn gordijnen dicht en mijn oordoppen in. Lekker warm onder de lakens en slapen tot de volgende ochtend het zonnetje weer schijnt en ik eindelijk zonder geknal naar buiten kan. ;-) Ik moet er niet aan denken!!!
0:00 is altijd een lastig moment. Champagne, gelukkig nieuwjaar wensen, zoenen, het hoort er allemaal bij. Maar wanneer begin je met knallen. Vorig jaar stond er in de straat nog niemand buiten. Ik twijfelde om gewoon te beginnen of om toch even te wachten. Ik besloot wat Binkies te pakken en daarmee te starten.
Pas na 5 minuten (inmiddels al 0:10 uur) kwamen de buren buiten. Gelukkig ging het er in de straat wel weer even lekker aan toe.
Dit jaar begin ik met dit denk ik met dit lijstje:
Hypnotised & Silver Salute
Share the Flare
Wonderfull World
Camuro King.
Uiteraard wel pas als de buurt buiten is!
Tranen ? Ja, Tranen. Heeft met een aantal dingen te maken. Maar ik sta niet als een klein kind te janken hoor. Gewoon wat rode ogen op het moment.
Ach Tony, troost je met de gedachte dat het hier ook altijd een emo-gebeurtenis is omdat iedereen het afgelopen jaar in die paar seconden weer even laat passeren en de dalen altijd winnen van de pieken...
Ik ben bang voor dit soort taferelen dit jaar als ik m'n ouders eens ga verblijden (hopelijk) met wat moois. Die zitten in een wijk waar vrijwel niks wordt gestookt en dat vind ik toch wel zo'n eenzaam, tragisch gevoel; om als enige in een straat te staan te stoken. Het moet feest zijn, verdikkie!!!Om 0.00 doe ik mijn gordijnen dicht en mijn oordoppen in. Lekker warm onder de lakens en slapen tot de volgende ochtend het zonnetje weer schijnt en ik eindelijk zonder geknal naar buiten kan. ;-) Ik moet er niet aan denken!!!
0:00 is altijd een lastig moment. Champagne, gelukkig nieuwjaar wensen, zoenen, het hoort er allemaal bij. Maar wanneer begin je met knallen. Vorig jaar stond er in de straat nog niemand buiten. Ik twijfelde om gewoon te beginnen of om toch even te wachten. Ik besloot wat Binkies te pakken en daarmee te starten.
Pas na 5 minuten (inmiddels al 0:10 uur) kwamen de buren buiten. Gelukkig ging het er in de straat wel weer even lekker aan toe.
Dit jaar begin ik met dit denk ik met dit lijstje:
Hypnotised & Silver Salute
Share the Flare
Wonderfull World
Camuro King.
Uiteraard wel pas als de buurt buiten is!