Help ons stemmen op onze dochter Noa de kleine freak !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nismo

Registered User
Ik had vanmiddag de hulp gevraagd aan onze meden verslaafden op vuurwerkcrew en avp. op avp was de link niet helemaal goed gegaan doet het nu wel weer en zij helpen nu mee en op vuurwerkcrew staat hij nu ook en heb een pm gehad dat zij wel mee willen werken hier aan. toppie toch
Maar goed dat het bijna dec is.:nuts:

michel0911

Registered User
Ik hoop niet dat strax iemand komt die een dochter/zoon heeft die aan idols meedoet.... dan moeten we daar ook nog voor gaan stemmen...:weird:

Denendo

Registered User
Het gaat zeker lekker mannen !! Toppie :nuts:
Je heb dit echt nodig, als je nou zag vanmorgen hadden de andere toch een inhaalslag genomen..
Hoppa tjoppaaa !!!!

tussenstand is 8659 voor noa en 7501 voor de 2e

Laatst bewerkt:

nismo

Registered User
Jantje doet ook mee, maar wat is dat stomme melodietje op de achtergrond irritant zeg ! :toung:

Kan je uitzetten (is al gezegt rechts boven in de hoek) we gaan vandaag nog over de 10.000 probleem is alleen dat je nu niet meer zo veel kan stemmen als gisteren.nu een keer in de 1,5 a 2 uur gisteren om de 50 a 60 min.

R3dDevil

Registered User
hopsa en 9008 punten :)

gaat wel lekker zo
ben nog bezig met me andere pc's :p

9239 punten
WooT we gaan lekker met z'n allen

Laatst bewerkt:

Denendo

Registered User
Mannen, we gaan lekkerrr !!!
Er moet een dermate voorsprong komen dat zo ons deze nacht niet in kan halen, vanmorgen zaten we weer aardig dicht bij elkaar..:sad2:
Snap niet dat ze aan zoveel punten kan komen in zo'n korte tijd, moet wel via een één of ander forum zijn gegaan.....mmmm snap het eigenlijk wél.
Ziet het maar aan deze freaks..:nuts:

Arcenist

Registered User
AVP heeft het topic verbannen naar de hall of shame.....
ach er zijn er hopenlijk genoeg die blijven klikken.

en dat zijn er weer 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan