Hardix 3"

kruitsnuiver

Registered User
Pyromaster2 zei:
Als je ze vergelijkt met China shells wel ja ik durf haast wel zeker te weten dat ze niet boven zullen doen bij de Japanse klasse.

Ik heb afgelopen jaar de hardix shell's, de chinese en de japanse jorge shells meegemaakt, en ik vond de hardix shells de beste.
waarom vond ik ze het beste?
- ze hadden betere/mooiere kleuren.
- de effecten hadden een betere vorm.
- en ze hadden een erg lekkere burst.

de japanse jorge shells zijn ook zeer lekker hoor daar niet van, de chinese vond ik maar brak, maar over jorge shells gaat het hier niet:p

Ik vind hardix shells van erg goede kwaliteit.

Kruitsnuiver..

Lwdvuurwerk

Registered User
Op pyromovies.com staan er een aantal. Maar ik kan je de link niet geven want je moet er voor ingelogd zijn en je mag hier alleen directe links plaatsen.

Ik zelf vind de Hardix shell's redelijk goed. Het zijn meestal mooie volle effecten met veel peony's.

gr.
Lwdvuurwerk :w

Pyromaster2

Registered User
Het kan misschien wel een goed merk zijn maar ik vind persoonlijk dat ze wel meer effecten in een karton mogen stoppen en niet die doorsnee effecten.
En daarbij komt nog dat er begin dit jaar veel reacties waren over het effectsduur van deze shells, volgens velen waren deze zo weg en voornamelijk bij de Peony's en Chrysanten.

Kijk het zegt degelijk wel wat over de kwaliteit van de shell, want een effect die zo weg is is heel moeilijk te beoordelen over de volheid, spanwijdte, en vorm.
Want het effect trekt van binnen naar buiten aangezien de binnenste laag van de sassen als eerste opbrand en dan de overige lagen.

F

fallas

Guest
:r
kruitsnuiver zei:
Ik heb afgelopen jaar de hardix shell's, de chinese en de japanse jorge shells meegemaakt, en ik vond de hardix shells de beste.
waarom vond ik ze het beste?
- ze hadden betere/mooiere kleuren.
- de effecten hadden een betere vorm.
- en ze hadden een erg lekkere burst.

de japanse jorge shells zijn ook zeer lekker hoor daar niet van, de chinese vond ik maar brak, maar over jorge shells gaat het hier niet:p

Ik vind hardix shells van erg goede kwaliteit.

Kruitsnuiver..

Ben het met je eens, echter waren de effecten wel iets eerder weg. Maar dat neem ik echt voor lief! Zelf had ik ook jorge shells, de effecten hiervan bleven iets langer hangen maar daar is ook alles mee gezegd |:( op punten van volheid, vorm, kleuren wonnen de hardixen het echt wel hoor!

Daarbij komt nog dat tussen 12 x 4'' jorge 2 verkeerde shells zaten! 1 Was geloof ik twinkeling peony ofzo (zag het niet echt goed omdat de sterren me om de oren vlogen) De andere was een big crown. De twinkeling peony ontplofte denk ik op +/- 15-20 meter hoogte en de big crown met tail net iets hoger... Beide geen fijne ervaring :r en dat was echt eeen moment van 'ik ben blij dat men publiek een flink stuk verder staat! ' Hoorde trouwens van wel meer mensen dat ze slechte ervaringen hadden met de jorge kwaliteit vuurwerk!

groeten

Pyromaster2

Registered User
fallas zei:
:r

Ben het met je eens, echter waren de effecten wel iets eerder weg. Maar dat neem ik echt voor lief! Zelf had ik ook jorge shells, de effecten hiervan bleven iets langer hangen maar daar is ook alles mee gezegd |:( op punten van volheid, vorm, kleuren wonnen de hardixen het echt wel hoor!

Daarbij komt nog dat tussen 12 x 4'' jorge 2 verkeerde shells zaten! 1 Was geloof ik twinkeling peony ofzo (zag het niet echt goed omdat de sterren me om de oren vlogen) De andere was een big crown. De twinkeling peony ontplofte denk ik op +/- 15-20 meter hoogte en de big crown met tail net iets hoger... Beide geen fijne ervaring :r en dat was echt eeen moment van 'ik ben blij dat men publiek een flink stuk verder staat! ' Hoorde trouwens van wel meer mensen dat ze slechte ervaringen hadden met de jorge kwaliteit vuurwerk!

groeten

Krijg je ervan als producten volgens de meeste handelaren zover in de hemel geprijst worden.
Iedereen trapt er zoverre in.

Ik zeg niet dat de Hardixen slecht zijn maar om nou echt warm te worden van de effecten die ze erin hebben zitten...Totaal niet.
Ik heb een karton 5'' Broekhoff bommen gehad en in dit geval die met tail (voor de meesten bekent als het merk Pyrocon) en die hadden wel veel effecten in een karton en geen enkele was dezelfde, wel hetzelfde effect maar toch een andere kleur of een andere staart die erachter zat of een andere effectcombinatie, want de staarten bestonden uit Crackling of Zilver.

atlantvinc

Registered User
RBA zei:
ik ben nou een trotse eigenaar van een karton 4''hardix( geen 3'')
echt mooie kwaliteit shells. ( heb er pas 1 afgestoken )

maar er zit een effeckt bij .. ''gold string''.
ik heb al gezocht op vuurwerklook.com maar kon het effeckt daar niet bij vinden.
weet iemand wat voor effeckt dat is ?

deze ben ik ook tegen gekomen, is er niet iemand die er iets meer van weet?

Big-Boss

Registered User
ik wil het je wel zeggen..

Gold string betekent gouden draad.

DUs je zAL gewoon een gouden draden boeket zieN. :w

Laatst bewerkt:

Anthony_bomb.

Registered User
Broekhoff is een moeilijk te verkrijgen shell in het zwarte cirquit.
Ik zelf geniet zelf altijd het meeste bij vuurwerkshows waar men gebruik maakt van Broekhoff shells..

Afgelopen jaar Jorge geschoten, mooi spul hoor, alleen er zijn betere merken. Hardix is zoiezo al beter dan Jorge.

Weco is ook puik spul. Maar echter ook moeilijk te krijgen. De 3" en 4" meerslage van weco willen trouwens zo nu en dan wel eens ergens opduiken.

kruitsnuiver

Registered User
firewall zei:
welke effecten zitten er eigenlijk in een karton?
evt een foto ofzo?

Even zoeken op de vorige pagina en je had dit gevonden:

super brocade crown.
glittering willow.
red peony.
bleu peony.
coloured peony.
bleu peony with silver palm pistil.
green peony with silver palm pistil.
green chrys.
red chrys.

Bovenaan