Ik zeg altijd maar dat alles wat je probeert wel te koste gaat aan het ander.
Zeg maar dat als je een langere effectsduur wilt, dat gaat vaak ten koste aan de grootte of volheid.
Als je zeg maar gaat voor de grootte dan gaat dat wel ten koste aan de effectsduur.
Daarom bedoeld the shadow ook dat wil je echte kwaliteit aflezen en bijna aan alle zaken mee wilt doen wat betreft shell zijnde je het beste voor 4'' kan kiezen, dan kan je echt zien waar de fabrikant voor gekozen heeft.
Wat betreft 3'' kan iedereen wel zo'n ding volstoppen met sassen enz. maar het moet er wel uitblinken en zo heeft wel elk merk dat bij sommige kalibers de effecten tegen vallen en bij andere kalibers juist weer goed tot hun recht komen.
En zoals Super brocade crown zegt het niet voor niks, het woord ''Super'' zit er niet voor niks in, neem maar een normale brocade crown dan zie je echt degelijk het verschil wel tussen deze 2.
En wat betreft Jorge...Tja ik begin ook steeds meer verhalen te horen waar het merk in negatief daglicht gezet wordt, ik denk gewoon dat elk merk zo zijn hoogte en diepte-punten heeft wat betreft effect enz.