Grote vuurwerkvangst in Selwerd

Sweet Laker

Registered User
Wat moet je in godsnaam met 1700 nitraten; mits het voor zelfgebruik was,.. :weird:

Had dan een leuk sierblok erbij gekocht en maar een stuk of 40 nitraten genomen ofzo.

Richardus

Registered User
twee rollen en twintig lawinepijlen een enorme vangst? Ok, die nitraten zijn best veel, kan niet enkel voor eigen gebruik zijn geweest. Maar "enorm" lijkt me schromelijk overdreven

--sjon beton--

Registered User
Wat moet je in godsnaam met 1700 nitraten; mits het voor zelfgebruik was,.. :weird:

Had dan een leuk sierblok erbij gekocht en maar een stuk of 40 nitraten genomen ofzo.

vroeger kocht ik 10 slof rotjes (2000 stuks) en daar was ik de hele dag zoet mee.
dus misschien doet hij het wel op die manier

nismo

Registered User
Als hij een mandarin mat heeft liggen van Original 1500 of 2000 dan zeggen ze in NL dat hij 1500 nitraten in zijn bezit heeft.Dat klikt mooier dan, een mat van ........

Sweet Laker

Registered User
vroeger kocht ik 10 slof rotjes (2000 stuks) en daar was ik de hele dag zoet mee.
dus misschien doet hij het wel op die manier

haha ja dat ken ik ook nog wel van vroeger, mooie tijden!!! Alleen toen waren het astro's met een slappe klap, dus dan is het niet zo erg om er heel de dag mee te knallen. Maar nitraten wordt toch een ander verhaal!!

Overigens, als het inderdaad zo is als wat Nismo zegt (kan zelf niet uit ervaring spreken), dan valt het allemaal nog wel mee wat ze in huis hadden liggen.

Bovenaan