Godsong (Bonbridge)

Anthony_bomb.

Registered User
Wow, die 2 inch mortiertjes zien er inderdaad niet verkeerd uit!
Weet je zeker dat ze alleen in Oostenrijk verkocht worden ?
Zou wel heel tof zijn als deze bij Alpeco in België in de schappen kwam... maar ik zal niet te veel hopen in ieder geval.. De godsongs van 1,5 inch zijn eruit.. laat staan dat er een vervanger van 2 inch voor in plaats zou komen ;) (Alhoewel ik het niet erg zou vinden natuurlijk :p )

SReFLEctioN

Registered User
Beste Xavier kan jij misschien is gan ophelderen waarom ze niet meer worden verkocht en of er nog een vervanger voor in de plaats komt.. Het is namelijk raar dat we nix meer horen van dit product, hetzelfde als met bijvoorbeeld de thunderkings (welke niet goed waren, daarom terug gestuurd). Is er iets gaande bij Alpeco wat wij gewoon niet mogen weten ofzo, over sommige dingen wordt een beetje geheimzinnig gedaan vind ik. Maja als je dit leest hoop ik dat jij het verlossende antwoord hebt ;).

Nitraatje

Registered User
Weet iemand toevallig waarom de Godsongs niet meer verkocht worden bij Alpeco? Vonden ze 1,5" ook al te gevaarlijk?

Zijn er op dit moment andere mortiersetjes te koop bij Alpeco?

P

poziloc

Guest
Die zijn al sinds November uit de handel gehaald...kan ook iets eerder of later zijn geweest.
Hier waren wat problemen mee...o.a. het naar beneden komen van de shell en het totaal weigeren of leegspuiten

Ollie

Registered User
Die zijn al sinds November uit de handel gehaald...kan ook iets eerder of later zijn geweest.
Hier waren wat problemen mee...o.a. het naar beneden komen van de shell en het totaal weigeren of leegspuiten

En de knal was flut in vergelijking met voorgaand model!

Bovenaan