Godsong (Bonbridge)

The Saints

Registered User
Godsong

God Song (Bonbridge)

God Song is een mortierpakket van Bonbridge. Het pakket bestaat uit een mortierbuis en een twaalftal losse shells met een kaliber van 1.5". Het pakket heeft een brutogewicht van 1667 gram en in de twaalf losse shells zit 276 gram PTS verwerkt. God Song is verkrijgbaar in 2 verschillende varianten. Elke variant heeft een andere inhoud:

Doos A:
Yellow Peony
Silver Crown
Glittering Silver
Multicolour to Crackling
Red Peony to Crackling
Red Circle w/Crackling Pistil
Crackling Palmtree
Green Circle
Green Circle w/Crackling Pistil
Golden Willow
Dahlia Red
Green Stars and Crackling

Doos B:
Red Peony
Golden Crackling
Brocade Crown
Golden Palmtree
Dahlia Blue
Silver Palmtree
Red Star to Crackling
Green Wave
Green Glittering
Red Wave to Circle
Green Peony
Green Peony to Crackling

PeterVuurwerk

Registered User
De prijs ligt bij Alpeco rond de 16 Eu. per doos van 12 stuks + buis.(prijs is soms nogal verschillend).
Als je meer dozen koopt krijg je ook korting.
ze zijn met kvk te verkrijgen (als alpeco ze op voorraad heeft)
per karton zit er dus 6 varianten van A in, en 6 varianten van B
prijs per karton wordt niet gegeven.

THE SHARE-MAN

Registered User
zover ik weet worden godsongs niet mer verkocht bij alpeco al sinds vorig jaar niet meer.

Allen de thunderkings zijn bij alpeco verkrijbaar alleen mijn mening is dat het troep is

Ollie

Registered User
Heb wel vernomen dat er wellicht een nieuwe/andere variant komt op dit populair stuk vuurwerk. Iemand hier meer info over?

FreakJobje

Registered User
de oude zijn uit het assortiment verdwenen inderdaad, maar hoorde tevens ook dat er een nieuwe in het assortiment komt/kwam, hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik ga het binnenkort nakijken, aangezien mensen op Pyro-United forum ook vroegen hoe het zat. ik zal het dan ook hier even melden.

Huge_Cohones

Registered User
Iemand toevallig nog wat gehoord over die eventuele nieuwe godsongs? Ik hoop dat de geruchten waar zijn, want ik vond het zeer jammer dat deze uit het assortiment zijn verdwenen...
Misschien dat Xavier iets kan ophelderen.....?

bartknal

Registered User
bartknal zei:
welke nederlander wilt nij helpen aan godsongs dit jaar!

wat moet ik doen als belg om toch de artikelen met gele kaartjes te kunnen kopen?wie helpt mij ben van plan om dit jaar wat in de lucht te laten vliegen!!! :p :w

zink901

Registered User
Je moet dan toch een vergunning krijgen van de plaatselijke burgemeester? Zo'n bewijs heb ik de afgelopen weken nog ergens op een forum zien rondzwerven.

bartknal

Registered User
bouvon zei:
Klopt staat in ''Wanneer mag je vuurwerk afsteken (in België)'' bij feestvuurwerk.

hier staat 't

laters
dus moet gewoon na de flikken gaan voor da papier?alé ik zal is na die ******** gaan voor zo'n blad!ze hebben mij als ik minderjarig was al mijn graaf vuurwerk afgepakt(lawinepijlen,...)en nu moet ik papier gaan halen voor mijn godsongs of thunderkings |:(

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
bartknal zei:
dus moet gewoon na de flikken gaan voor da papier?alé ik zal is na die ***** gaan voor zo'n blad!ze hebben mij als ik minderjarig was al mijn graaf vuurwerk afgepakt(lawinepijlen,...)en nu moet ik papier gaan halen voor mijn godsongs of thunderkings |:(

De eerst volgende keer dat je scheldwoorden gebruikt wordt je gebanned van deze website,,

bartknal

Registered User
Tony zei:
De eerst volgende keer dat je scheldwoorden gebruikt wordt je gebanned van deze website,,

ja tony ik weet het maar ik moest dat gewoon ff kwijt van die flikken!mijn excuses my freakpyromaniac friend!

bartknal

Registered User
PeterVuurwerk zei:
De prijs ligt bij Alpeco rond de 16 Eu. per doos van 12 stuks + buis.(prijs is soms nogal verschillend).
Als je meer dozen koopt krijg je ook korting.
ze zijn met kvk te verkrijgen (als alpeco ze op voorraad heeft)
per karton zit er dus 6 varianten van A in, en 6 varianten van B
prijs per karton wordt niet gegeven.

wat kost dan zo'n karton ongeveer?

Huge_Cohones

Registered User
Waar heb je het over?

Over de Godsongs die al een jaar niet meer verkocht worden?

Zo ja, kartonsprijzen worden niet vermeld.

We wachten allemaal nog op een eventuele vervanger, maar dat zal nog wel even duren... Dus waarom al die heisa voor niets?

Gr,

Huge

EDIT: heisa = dubbelposts en spam-achtige posts

Laatst bewerkt:

kees

Registered User
Ik heb op www.feuerwerk.net een foto gezien van een 12 delige 2 inch mortierset van bonbridge. Deze set zou toch gewoon bij Alpeco verkocht mogen worden, mits verkrijgbaar

1211Storm_2_zoll.jpg

De set bestaat uit de volgende effecten:

Red Crackling
Green Crackling
Blue Crackling
Yellow Crackling
Red Wave To Crackling
Silver Glittering with Crackling

Trouwens er is nog een setje op de markt:

1211Celebration_2_zoll.jpg

effecten :

Red Peony
Green Peony
Silver Peony
Blue Peony
Yellow Peony
Color Peony

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Volgens mij worden die in oostenrijk verkocht Kees.
Heb ik ooit op dit foum gelezen.

Misschien is dat die nieuwe versie, waar Ollie het over had.
En paar posten eerder.

Vind het wel raar, dat die niet verkocht worden, terwijl die alleen met KVK gekocht kunnen worden.
Vind ik trouwens ook van de JCWT.
Zal wel een andere reden zijn....

Bovenaan