myrmidon
Registered User
bijgaande ook mijn filmpje, geweldig genoten van deze show, puik werk Original en de mannen van FPM die dit mede mogelijk gemaakt hebben! Klasse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op de kade hebben mensen hem niet gezien, maar hij was er toch echt!
Het Maltees kruis! Op minuut 18.50 komt hij voorbij![]()
Goedenavond,
Ik het graag het volgende even kwijt na al die topics en posten over Geel.
Ik heb nu de show van diverse camerabeelden bekeken en ik heb ook de livestream gezien op Pyrotv.nl. Ik ben het met velen eens... Het is een enorm geweld en mooi als je dit opbouwd, meemaakt en natuurlijk netjes opruimd.
Ik vind de show zelf matig* en herhalend** qua choreografie.
*Er zitten veel stiltes tussen waarvan er een aantal te lang duren en het verhaal aan de waterkant loopt niet zoals het moest. Twee series single shots die door elkaar gaan en zie ik tails, fluiters en iets van concussions die doen waar ze zin in hebben. Jammer en doet afbreuk aan de show. (Laatste serie single shots is overigens prima)
**Ook is de show heel voorspellend. Ik zie elke 15 seconde hetzelfde maar dan met een ander effect.
Kortom: leuk en heftig als je onder de bommen staat en het geweld meemaakt maar showtechnisch niet heel bijzonder.
Ik wilde dit toch even kwijt en en ik vraag me af of ik de enige ben die de show zo bekijkt of zijn er meerdere die dit delen?
Mijn vraag is, " is het verstandig om als beziger de show van een collega te beoordelen?
Denk dat Stefan (Freak) hier op persoonlijke titel spreekt, wat zijn goed recht is en wat ikzelf ook wel goed vind. Zelf ben ik als niet beziger maar gestopt met kommentaar geven op shows, omdat ik merk dat dat ten koste gaat van de onderlinge gezelligheid. En dat laatste vind ik net ff wat belangrijker.
Daar merkte ik anders weinig van zaterdag dat jij gestopt was met commentaar geven :tounge:
Mijn vraag is, " is het verstandig om als beziger de show van een collega te beoordelen?