-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ge-wel-dige show!!!
ik stond met open mond te kijken met wat je wel allemaal niet kan met consumenten vuurwerk.
Was het de anderhalf uur in de auto zitten waard? Ja, ik vond van wel. ik denk dat het puur ligt aan hoe groot je liefde voor vuurwerk is en je daaruit kan halen of je het wel of niet waard vind om zo ver te rijden voor een show.
kortom, het was een leuke en zeer geslaagde dag volgend jaar weer? Jazeker!
Na een hoop twijfelen, toch maar gaan kijken.
Zeker na de ommezwaai van prof naar consu heb ik wel even getwijfeld..
Uiteindelijk toch maar besloten om te gaan met een auto vol maten en ik heb er absoluut geen spijt van.
Aangekomen bij de Zena tent was de sfeer al goed.
Toch leuk om regelmatig dezelfde mensen tegen te komen en nieuwe contacten te leggen.
Na wat versnaperingen zijn we 'achter de schermen' gaan staan en de cameraatjes werden opgesteld.
Ik vond het een zeer geslaagde show.
De show liep gewoon lekker en die crossettes pfff.... Schitterend!
Single rows is en blijft toch ook een gaaf product.
Zeker een leuke show, lekker tempo, veel afwisseling in effecten en de finale is een compleet gekkenhuis.
Duidelijk dat hier een zeer groot aantal cake,s de lucht in is gegaan!!
Gister ook weer gezellig een avondje met de boys op pad geweest.
Eerst even een bezoekje gebracht aan de winkel in Olen en vervolgens doorgereden naar het schietveld waar we even een kijkje mochten nemen.
Ik heb wat fotos gemaakt ze zijn alleen niet super van kwaliteit:
De show vond ik echt geweldig!
Ik had er ook niet zon hele hoge verwachtingen van omdat ik vorige jaren niet ben geweest.
Ontzettend mooie producten voorbij zie komen die ik zeker wil hebben en hoop dan ook dat Rob de schietlijst hier wil plaatsen.