Garden of Eden

kwintos

Registered User
Gister presteerde hij weer heel goed blijft 1 van de beste bakken wat mij betreft.:lub:

Laatst bewerkt:

kwintos

Registered User
2 tegelijk om 12 uur met ik denk nog een toevoeging van secret salute salvos:happy:

Had ik afgelopen jaar ook na afloop een fiks applaus.Wat een geweld geeft dat 2 van die bakken naast elkaar.Heb er dit jaar 1 besteld omdat ik geen budget meer had voor een 2de helaas.

20gi446.jpg

versteegrob

Registered User
Had ik afgelopen jaar ook na afloop een fiks applaus.Wat een geweld geeft dat 2 van die bakken naast elkaar.Heb er dit jaar 1 besteld omdat ik geen budget meer had voor een 2de helaas.

20gi446.jpg

Zijn er ook mensen die gewoon de bovenste lonten met elkaar verbinden? Heb 10 meter visco gekocht dus lijkt me vrij makkelijk. Weet wel dat ze dan niet heel snel na elkaar gaan maar dat is niet zo'n punt.

kwintos

Registered User
Zijn er ook mensen die gewoon de bovenste lonten met elkaar verbinden? Heb 10 meter visco gekocht dus lijkt me vrij makkelijk. Weet wel dat ze dan niet heel snel na elkaar gaan maar dat is niet zo'n punt.

Nee dat zou ik echt afraden om te doen,dan krijg je veel te lange pauzes tussen de cakes en doet echt afbreuk aan het geheel.Het is heel simpel om deze bak door te lussen. :smiling:

RaideRZ

Registered User
Ik heb het idee dat ik vanavond een andere versie gezien heb, deze had andere effecten (zoals willow's bij de 3e cake):

Booomy

Registered User
Nee dat zou ik echt afraden om te doen,dan krijg je veel te lange pauzes tussen de cakes en doet echt afbreuk aan het geheel.Het is heel simpel om deze bak door te lussen. :smiling:

Heb je misschien foto's wat de beste manier is om deze dan wel goed door te lonten?? Of anders een uitleg. Bedankt alvast!!

Bovenaan