Garden of Eden

TonyMalony

Registered User
Deze was GEWELDIG! Mooie effecten,kleuren en bleef lekker doorbeuken. Deze bestel ik zo weer,absoluut geen spijtvan gehad ! TOPPERTJE!

!fireworkfreak!

Registered User
Hierbij het straatfilmpje van deze topper vanuit mijn kant, eerste 5 cakes waren doorgelont met de FPM connectors, liep dus goed door, en de laatste cake met schilderstape, verschil was dus duidelijk te merken, duurde ff voordat de laatste finale cake de lucht in ging.

Maar wat een topper!

Anthony_bomb.

Registered User
Zijn er mensen die deze tesamen met de 4 Season van Rubro hebben gehad?

Komend oudjaar wil ik de Graden of Eden en de 4 Seaons, weet alleen niet of ik de Grden of Eden of de 4 Seasons als eerste moet aansteken voor het showtje. Iemand?

!fireworkfreak!

Registered User
Zijn er mensen die deze tesamen met de 4 Season van Rubro hebben gehad?

Komend oudjaar wil ik de Graden of Eden en de 4 Seaons, weet alleen niet of ik de Grden of Eden of de 4 Seasons als eerste moet aansteken voor het showtje. Iemand?

Persoonlijk gezien naar beide blokjes zou ik er voor kiezen de garden of eden als eerste te schieten en dan de 4 seasons, aangezien er bij de 4 seasons, echt heerlijke finale cakes in zitten, als je van 4 seasons Cake A omwisselt met Cake D heb je echt een geweldige 5/6 minuten show met een prachtige finale!

smilli

FPM Filmer
Top bak was dit zeg, vrij laat pas besteld om toch nog eens te proberen maar hij was gewoon heel erg goed! Dikke bursts met mooie effecten en een moordend tempo.

Bomber68

Registered User
Was zeker een hele mooie bak. Bij deze vond ik het tempo lekker. De uitwerking was oké. Heb de Immortal Gold ook afgestoken (natuurlijk heel ander type) maar dat is meer mijn soort cake. Grote effecten, lang genieten. Deze is meer doorbeuken. Moet het echt hebben van z'n snelheid. De afsluiting van dit blok vind ik wel heel netjes. Lekkere klappen, crackling erbij. Hierbij mijn exemplaar:

MjB

Registered User
Was er erg tevreden mee! Mooi tempo, harde burst, grote boeketten en duurt ook nog ff!
Enige minpuntje was dat bij de 2e cake een tube in de cake explodeerde.

Hier een filmpje van mijn kant:

USRRobiwan

Registered User
Met 2 achter elkaar is het ook heerlijk doorbeuken zeg! In ons showtje was het bij de 2 de cake afgelopen. Het regende hier zo hard dat het gewoon alles doorweekt was. Tijdens de controle na het showtje stonden er gewoon plassen water op de cakes. We hebben de overige cakes weer naar binnen gehaald en van nieuwe lonten voorzien.

Ook van de Igold en de 4 seasons zijn 1 of 2 cakes niet doorgegaan. Was het voor ons echt het slechtste oud en nieuw sinds 15 jaar. Het kwam vanaf 21:00 tot in de ochtend met bakken uit de hemel zetten. De wind was gelukkig wel iets minder maar dit doe ik echt nooit meer zo in langdurige klote regen.

postvoordennis

Registered User
Dit soort cakes maken illegaal vuurwerk overbodig. Alleen de prijzen mogen misschien wat lager, maar voor de rest helemaal top! Ga dit volgend jaar zeker proberen. Geen gestress en geregel meer, maar puur genieten :)

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dit was inderdaad de beste die ik had. Verreweg de mooiste kleuren, de grootste effecten en de hardste klappen! Staat gewoon een paar minuten heerlijk te blazen! Volgend jaar weer een musthave! Alleen dan met zn tweelingbroertje erbij!

Red Eagle

Registered User
Klinkt misschien raar e nik zal er wel een paar voor de schenen schoppen maar is het niet doodzonde geweest deze cake tijdens deze jaarwisseling af te steken?
De meeste hebben toch regen en veel wind gehad.
Vind op bijna alle filmpjes het effect wel mooi maar ook zo weer vervlogen door de wind.
Deze cake komt in mijn ogen beter tot zijn recht bij droog weer en een beetje wind.
Konden jullie hem simpelweg niet laten liggen of waren de omstandigheden toch in orde?

Bomber68

Registered User
Konden jullie hem simpelweg niet laten liggen of waren de omstandigheden toch in orde?

Beide haha. Stond te popelen om hem de lucht in te knallen en het weer werd ook redelijk. Wind veel en veel minder geworden en neerslag bestond uit wat gespetter. Dus prima te doen.

Chrissie81

Registered User
Klinkt misschien raar e nik zal er wel een paar voor de schenen schoppen maar is het niet doodzonde geweest deze cake tijdens deze jaarwisseling af te steken?
De meeste hebben toch regen en veel wind gehad.
Vind op bijna alle filmpjes het effect wel mooi maar ook zo weer vervlogen door de wind.
Deze cake komt in mijn ogen beter tot zijn recht bij droog weer en een beetje wind.

Lol, dat geldt niet alleen voor deze cake hoor...alles is mooier met rustig weer..:tounge:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zie in deze cake veel meer afwisseling dan de Immortal Gold b.v.. Iemand deze en de Zena cakebox gehad?

Koetje

Registered User
Toch is deze bak mij veel minder bijgebleven dan de 4 season's en de immortal gold. Misschien ook omdat ie niet lekker doorliep en zelfs een paar keer uitging. Zal wel met mijn doorlontkunsten te maken hebben.

Bovenaan