Frits Broks: “Een mooie vuurwerkshow, maar nu in Zoetermeer”

Tony

Administrator
Medewerker
Frits Broks van de Rijswijkse en nu ook de Zoetermeerse Vuurwerkhal houdt ook dit jaar een show om zijn vuurwerk aan te prijzen. Na Rijswijk en vorig jaar ook in het Haagse Zuiderpark wordt de show nu nabij de Silverdome in Zoetermeer gehouden.

Eigenaar Frits Broks:”We hebben vorig jaar onze 25-jarig jubileum gevierd met een vuurwerkshow in Rijswijk. Dit jaar alleen een demo show en omdat hij ruim een duurt mag hij al jaren niet meer geschoten worden in Rijswijk. Afgelopen jaren zijn wij uitgeweken naar het Haagse Zuiderpark. Daar was echter zeer slecht te parkeren en omdat het park nogal groot is was het voor de toeschouwers vaak zoeken. Dit jaar hebben wij ook in Zoetermeer een winkel, de Zoetermeerse Vuurwerkhal, en omdat wij nu een demo geven voor 2 winkels zijn wij uitgeweken naar Zoetermeer waar wij een erg mooie locatie hebben gevonden met ruim 1000 parkeerplaatsen. De locatie achter de Silverdome is perfect voor een vuurwerk demo. Gelegen tussen de industriegebieden is er voor niemand overlast dus voor iedereen een win-win situatie.”

BRON: https://rijswijksdagblad.nl/frits-broks-mooie-vuurwerkshow-nu-zoetermeer/

Tony

Administrator
Medewerker
Wel gek dat van Herwijnen het niet mag en hun wel.

Ik denk dat het probleem bij Herwijnen is dat er teveel mensen komen.
Bij een opkomst van ...... ben je verplicht om het op een bepaalde manier te organiseren. Ik denk dat ze daarom ineens afzettingen en toegangspoorten eisen.

Of ze vinden Dennie Herwijnen gewoon niet zo lief.

joszie

Zilveren Member
Ik denk dat het probleem bij Herwijnen is dat er teveel mensen komen.
Bij een opkomst van ...... ben je verplicht om het op een bepaalde manier te organiseren. Ik denk dat ze daarom ineens afzettingen en toegangspoorten eisen.

Dit dus, grote kans dat als er 3000 mensen bij de zoetermeerse vuurwerkhal komen deze volgend jaar ook aan extra eisen moet gaan voldoen (of niet door mag gaan)

Tony

Administrator
Medewerker
Dit dus, grote kans dat als er 3000 mensen bij de zoetermeerse vuurwerkhal komen deze volgend jaar ook aan extra eisen moet gaan voldoen (of niet door mag gaan)

Yes. Daar zou het probleem weleens vandaan kunnen komen (ik weet niet of dit het daadwerkelijke probleem is)

Om een ander voorbeeld te geven.
Met oud en nieuw mag iedereen vuurwerk afsteken. Geen enkel probleem, tot dat jij posters gaat ophangen en reclame maakt voor een vuurwerkshow.
Dan moet je ineens voldoen aan alle regels betreffende het schieten van een show.

Sweet Laker

Registered User

Misschien kunnen ze volgend jaar samen werken en samen een demo organiseren bij het Silver Dome. Ruimte zat voor veel mensen en minder overlast voor omwonenden.

Bovenaan