Freakpyromaniacs Video Stats

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zal proberen om jullie wekelijks op de hoogte te houden met updates over onze film statistieken.
Veel mensen zal het niks interessen maar ik denk dat het leuk is om te zien wat er precies gebeurd en hoe vaak de films worden bekeken.

De statistieken van de week 29/08/2011 tot 04/09/2011

Vimeostats2908_04092011.jpg

De statistieken van de week 05/09/2011 tot 10/11/2009

vimeostats0509_01092011.jpg

De statistieken van 29/08/2011 tot 28/09/2011

Stats1maand.jpg

De Statistieken van 28/09/2011 tot 28/10/2011

Oktober.jpg

7 t/m 13 December

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe vaak er films op fpm worden afgespeeld. Krijg je zelf ook een indicatie hoe groot de site al niet is!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
We moeten toch is wat aan Afrika gaan doen hoor, niemand kent daar fpm. Tsssssssssss :smiling::smiling:

smilli

FPM Filmer
Die cijfers zijn niet verkeerd zeg, toch al behoorlijk wereldwijd ook. Ja behalve Afrika dan, decembernoobs zijn het daar toch ook:tounge:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Vind ook dat wij ons als website meer moeten gaan richten op derde wereld landen enz... Zonde...

11.400 x bekeken... De films! Niet normaal zeg!

maartenvincent

Registered User
35,600 bekeken Dim. Views betekend helemaal tot het einde gekeken, loads betekend gedeeltelijk.
Is er toevallig ook bekend hoeveel alles in totaal is bekeken? Moet toch dik over het miljoen gaan?

mickeyzegtboem

Registered User
Ik heb het even voor je opgezocht, en over de afgelopen 365 dagen heeft vimeo 1,387,425 loads op ons kanaal gedaan.
Je zat met je schatting van de 1 miljoen dus erg dicht in de buurt!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben het weer vergeten netjes bij te houden. Dus hier de cijfers van afgelopen maand.
Hij gaat LEKKER!!

Oktober.jpg

Bovenaan