Tony

Administrator
Medewerker
Re: [Update] Prijzen Broekhoff 2008/2009 toegevoegd aan productendatabase

Vanaf vandaag zijn de nieuwe prijzen van Broekhoff voor 2008/2009 te zien in onze productendatabase. Je kan de 'Broekhoff-hoek' hier vinden!

Productendatabase; Broekhoff

De gemiddelde prijsstijging ligt rond de 3 euro per product.

Toppie dat je dit al bijgewerkt heb! Broekhoff is nu 10000% kompleet!

KruitFreak

Registered User
Re: [Nieuw] Producten database

Ik heb me vandaag voor het eerst eens goed verdiept in de producten database en moet zeggen dat het er gelikt uitziet.
Duidelijke afbeeldingen en zeer complete info m.b.t. het product.
De zoekfunctie werkt ook goed. Kortom, een erg mooie database en een aanwinst voor alle freaks.

jopyro

Registered User

Ziet er mooi uit mannen! Wel een onvoorstelbare hoeveelheid werk wat erin zit, maar heel duidelijk allemaal. 't Wordt wel een hele klus om alles bij te houden lijkt me met alle veranderende producten, effecten of prijzen.

Tony

Administrator
Medewerker

De eerste winkelier heeft een text link sponsor advertentie genomen in ons Product Database. Dat betekend dat je bij het product kan zien waar deze verkocht word. Hoe goed dit gevuld is hangt natuurlijk van de winkeliers en importeurs af!

We zijn in ieder geval blij dat Intertoys Kiers in Leusden deze optie beet hebben gepakt!

Zie hier hoe dat eruit ziet: BonFire!

Tony

Administrator
Medewerker

Ook Katan Vuurwerk heeft van deze optie gebruik gemaakt met hun OnlineVuurwerkKopen.NL verkoop pagina waar direct bij alle dealers van Profi en Maxx Line je oud en nieuw aankopen te bestellen zijn! Zo kan je nog makkelijk en sneller je producten uitzoeken en bestellen!

Thanks Katan!

Zie hier hoe dat eruit ziet: Pyro Night!

Tony

Administrator
Medewerker

Even offtopic maar waarom heeft FPM geen eigen cake/vuurwerklijn??Jullie zijn minstens zo bekend zo niet bekender dan AVP(met alle respect voor AVP)

We zijn er een paar keer voor gevraagd maar ik vind het heel moeilijk. Omdat je zelf niet naar China kan (ik dan niet) om het vuurwerk eerst te zien voor je het laat komen loop je een risico. Zoals het er nu uitziet komt er volgend jaar wel iets van ons op de markt. Hopelijk is er een beetje naar ons geluisterd en hebben we iets moois onder de FPM naam.

En ook hier gaan we weer on Topic! :)

thunderflash

Registered User

We zijn er een paar keer voor gevraagd maar ik vind het heel moeilijk. Omdat je zelf niet naar China kan (ik dan niet) om het vuurwerk eerst te zien voor je het laat komen loop je een risico. Zoals het er nu uitziet komt er volgend jaar wel iets van ons op de markt. Hopelijk is er een beetje naar ons geluisterd en hebben we iets moois onder de FPM naam.

En ook hier gaan we weer on Topic! :)

Ow kijk dat is goed nieuws Tony ik ben erg benieuwd dan.Maar om terug op topic te komen.De database is erg handig in een paar klikken ben je waar je wezen moet zonder eerst via de search naar een bep produkt te hoeven zoeken netjes.

Tony

Administrator
Medewerker

Ow kijk dat is goed nieuws Tony ik ben erg benieuwd dan.Maar om terug op topic te komen.De database is erg handig in een paar klikken ben je waar je wezen moet zonder eerst via de search naar een bep produkt te hoeven zoeken netjes.

En het mooiste is dat het schoon blijft van discussies. En omdat we alles zullen bewaren zal je zien dat je over 5 jaar kan kijken welke producten er niet meer zijn, ook zullen we de prijzen kunnen vergelijken want ook die zullen we gaan bewaren.

5pyroman5

Registered User

Soms moet je even zoeken maar we hebben daar een zeer mooie product database voor! Ps, in deze database zie je bij bepaalde producten ook AANRADER! staan. Dit zijn cakes die wij als zeer goed beschouwen! Doe er je winst? mee!

-Jewel in the crown (375 gram) €49,95
-Zware jongens (2 cakes elk met 387gram - 2 minuten plezier) €56,-
-Levensgenieters (4 cakes ) €60,-
-Panter (360gram) €36,-
-Sky Sympony (200gram) €18,50
-Pinkie Winkie (49gram) €4,95
-Concerto rosso (200gram) €16,75

Zo maar een greep uit een paar potten!
We zullen de komende dagen de Product database nog eens doorlopen en de aanraders eruit halen en vermelden. Deze vind je dan weer terug in de bovenste balk van de PD.

Dit las ik in een ander topic, nu is mijn vraag kan je ook alle aanraders op een rij zien?
Dus een totaalbeeld van alle aanraders???

5pyroman5

Registered User

Dus ik ben weer eens te vlug met vragen!! Sorry, en helemaal top dat die functie er binnenkort dus is!

Titan

FPM Hangouderen

De teller staat momenteel op 2310 producten, en we zijn nog lang niet klaar.
Er wordt lekker gebruik van gemaakt en daar zijn we erg blij mee. :smile:

Bovenaan